اتحاد قبیله ای در ایران اسلامی مشهود است


ساعت: 11:18
تاریخ انتشار: 1401/01/01
کد خبر: 1816903

امام بوکان روز جمعه پیوندها و دوستی های ملت ایران را ناگسستنی و بدیهی دانستند و گفتند: در سایه نظام مقدس جمهوری اسلامی، مردم ایران از هر ادیان، اقوام و زبان ها در کنار هم و در کنار هم هستند. “

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ ملا عباس احمدی در گفت و گو با اروم نیوز گفت: اقوام مختلف ایران ثابت کرده اند که می توانند با وحدت مثال زدنی در کنار هم زندگی کنند و مسیر پیشرفت کشور را در این مسیر هموار کنند.

وی افزود: برای درک و شناخت این ارتباط نیازی به کار علمی و دانشگاهی نیست، بلکه این ارتباط را در اعیاد مذهبی و ملی به خوبی می توان مشاهده کرد.

ماموستا احمدی ادامه داد: در طول تاریخ ایران، قبل از پیروزی انقلاب اسلامی، اغلب شاهد اختلافات قومی، مذهبی و حتی زبانی جدی در کشور بودیم، اما به برکت جمهوری اسلامی، اکنون ارتباط اقوام ایرانی باورنکردنی است. برای دشمنان این قوم.»

امام جمعه بوکان گفت: شیعه و سنی، کرد و ترک، لر و فارس و … همه با هم تا امروز در صف مقابل همه دشمنان انقلاب و زیر سایه ولی فقیه هستند و این بزرگترین نشانه عمق است. وحدت اقوام ایرانی در جریان انقلاب

وی شهادت سردار سلیمانی و حضور گسترده مردم از قومیت و مذهب ایرانی در مراسم تشییع این شهید بزرگوار را برشمرد و ادامه داد: این یکی دیگر از ابعاد مهم پیوند ناگسستنی ملت ایران بود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید