اجرای برنامه کلی تحول و اصلاح شبکه بانکی در سال 1401


ساعت: 16:40
تاریخ انتشار: 14/01/01
کد خبر: 1817857

رئیس کل بانک مرکزی از اجرای برنامه جامع تحول و اصلاح شبکه بانکی در سال جدید خبر داد و گفت: در اجرای این برنامه و استفاده حداکثری از نقش و ظرفیت آن، قطعا بانک مرکزی مبدأ خواهد بود. رویدادهای مثبت در اقتصاد ملی.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی بانک مرکزی، علی صالح آبادی در نشست نوروزی با اعضای هیات مدیره بانک مرکزی با تاکید بر اجرای چندین برنامه عملیاتی در حوزه های مختلف بانک مرکزی که برای چندین ماه حیاتی است. ، گفت: بانک ها باید چه مواردی را رعایت کنند و همچنین کنترل اجزای پایه پولی از موضوعات مهم در دستور کار بانک مرکزی است.

رئیس شورای پول همچنین بر لزوم اصلاح نظام بانکی تاکید کرد و گفت: این اصلاح شامل سه بعد ارتباط دولت با بانک مرکزی و بانک ها، ارتباط بانک مرکزی با بانک ها و ارتباط بانک ها با مشتریان است. این سه ارتباط باید اتفاق بیفتد تا شاهد تحول در نظام بانکی باشیم.

صالح آبادی همچنین بر حضور اتاق فکر در کنار اجرای طرح های جامع بانک مرکزی برای تحول شبکه بانکی تاکید کرد و گفت: در کنار این اقدامات، حمایت هدفمند بانک مرکزی از اقتصاد دانش بنیان اشتغال پایدار به عنوان همچنین تدوین طرح تامین مالی زنجیره تولید به منظور توزیع مناسب تسهیلات بانک، قطعا محور دیگر برنامه های عملیاتی این بانک در سال جدید خواهد بود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید