مقاومت مافیای بانکی در برابر اصلاح نظام بانکی/ یکی از دلایل تورم، ایجاد نقدینگی توسط بانک است.


ساعت: 15:32
تاریخ انتشار: 1401/02/04
کد خبر: 1834123

زنگنه گفت: یکی از عوامل تورم در کشور نظام بانکی است و این مافیا در مقابل اصلاح نظام بانکی مقاومت می کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از صبح توس; محسن زنگنه نماینده مردم تربت حیدریه، مه ولات و زاوه در مجلس شورای اسلامی ظهر امروز در جمع مردم کدکن گفت: یکی از دلایل تورم ایجاد نقدینگی توسط بانک ها است و تورم نمی تواند باشد. با کاهش تولید متوقف شد.

وی با بیان اینکه مافیا در مقابل اصلاح نظام بانکی مقاومت می کند، افزود: اگرچه ثابت شده که عامل اصلی تورم در کشور ایجاد نقدینگی بانکی است، اما مافیا در مقابل اصلاح نظام بانکی مقاومت می کند.

زنگنه گفت: از ابتدای دولت سیزدهم تاکنون اتفاقات خوبی رخ داده است که از جمله آن می توان به واردات واکسن، پرداخت بدهی دولت به بانک مرکزی، افزایش فروش نفت، ارتباط با همسایگان و بلوک شرق و صادرات و مذاکره برای کشور اشاره کرد. “

وی افزود: در زمینه مذاکره با برجام اتفاقات خوبی رخ داده و دو نقطه مذاکرات را متوقف کرده است که یکی از آنها جنگ اوکراین بود که حل شد و نکته دوم زیاده خواهی های آمریکاست.

وی گفت: دولت برنامه اقتصادی مشخص و دقیقی ندارد و این بدان معناست که تولیدکنندگان و مصرف کنندگان نمی دانند با خود چه کنند.

زنگنه گفت: هماهنگی لازم بین ارکان اقتصادی دولت شکل نگرفته و مشکلاتی را ایجاد می کند.

نماینده تربت حیدری در بخشی دیگر به مشکلات بخشداری کدکن اشاره کرد و گفت: وظیفه معاونت پول گرفتن است و اگر گرهی در حوزه انتخابیه وجود دارد از استان و تهران به دنبال وی باشد. پیگیری کنید تا حق مردم ضایع نشود

وی گفت: نمی توان با شعار خطاب به منطقه کرد، مسئولان نباید در شهر بمانند و برای رفع مشکلات تلاش کنند چرا که فردای قیامت باید پاسخگو باشیم و باید از این فرصت برای خدمت استفاده کنیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید