اجرای بزرگترین پروژه های هلدینگ خلیج فارس با همکاری بانک تجارت


ساعت: 13:06
تاریخ انتشار: 08/07/1401
کد خبر: 1906792

پیش نمایش دیدار هادی احالی فیض عطار و علی عسکری در حاشیه کیش اینوکس

اجرای بزرگترین پروژه های گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس با همکاری بانک تجارت. این نتیجه دیدار مدیران عامل بانک تجارت و گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس در حاشیه چهاردهمین نمایشگاه فرصت های سرمایه گذاری کشور بود. در این نشست ارائه خدمات تخصصی به بانک تجارت در راستای اجرای پروژه های این هلدینگ بزرگ در کشور مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی بانک تجارت، هادی اتکی فیض عطار در دیدار با علی عسکری، مدیرعامل و نایب رئیس هیئت مدیره هلدینگ پتروشیمی خلیج فارس، آمادگی کامل این بانک را برای توسعه همکاری های دو مجموعه اعلام کرد. وی با اشاره به سابقه و کیفیت خدمات تخصصی بانک تجارت به صنعت پتروشیمی به ویژه شرکت های زیرمجموعه پتروشیمی حوزه خلیج فارس، گفت: بانک تجارت مفتخر است که با تمامی هلدینگ های زیرمجموعه خلیج فارس همکاری نزدیک و فعال دارد. در تمامی پروژه های عمرانی این شرکت مشارکت داشته باشد.

وی افزود: بانک تجارت چه در دهه های گذشته و چه در ساخت و اجرای پروژه هایی مانند پتروشیمی هنگام، بیدبلند و چه در پروژه های جدید مانند پتروشیمی الماس ماهشهر، پتروشیمی هرمز و پتروشیمی اندیمشک همواره همکاری گسترده ای با این اقتصاد داشته است. سوپر هلدینگ کشور

اخلاق ارائه مدل های جدید مالی به شرکت های زیرمجموعه هلدینگ پتروشیمی خلیج فارس و تامین مالی و تامین مالی ارزی از مجاری مختلف از جمله بازار سرمایه و پوشش تمامی نیازهای کالایی شرکت های تولیدی پتروشیمی خلیج فارس را از جمله همکاری دیگر بانک عنوان کرد. تجارت و این هلدینگ، و شید یادآور شد: علاوه بر این، بانک تجارت در صنایع تکمیلی و پایین دستی مانند نفت از جمله پتروشیمی گچساران، پتروشیمی ایلام، پتروشیمی لردگان و پروژه های جدید مانند پتروآرمند، کریستال ملامینه و … حضور پررنگ و تاثیرگذاری دارد. .

علی عسگری، مدیرعامل گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس با قدردانی از همکاری خوب بانک تجارت و این هلدینگ، ابراز امیدواری کرد: همکاری دوجانبه بانک تجارت و این هلدینگ بزرگ پتروشیمی در کشور موجب ارتقای بیشتر صنعت کشور شود.

بانک تجارت به عنوان بانک سازمانی وزارت نفت و صنعت پتروشیمی کشور در حال حاضر از طریق ۱۶ شعبه در محل شرکت‌های پتروشیمی در کشور و همچنین سراسر کشور از جمله استان‌های تهران، بوشهر، خوزستان، فعالیت می‌کند. کرمانشاه، ایلام، مشهد و همچنین با بهره گیری از توان کارشناسان مدیریتی خود. بانکداری شرکتی به صورت شبانه روزی در خدمت این صنعت استراتژیک و مهم است.

دیدگاهتان را بنویسید