اجرای سه نمایش جدید در مرکز تئاتر مولوی


ساعت: 16:36
تاریخ انتشار: 14/14/1400
کد خبر: 1813177

در دو هفته پایانی سال 1400 سه نمایش جدید در مرکز تئاتر مولوی روی صحنه می رود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی مرکز تئاتر مولوی، پس از اجرای عمومی نمایش های «هملت» و «نادیا» در جمعه شب 13 اسفند، نمایش های «علا»، «لغزنده لغزنده» و «کشیدن یک دایره» نمایش های جدید هستند. در سریال تئاتر مولانا از دوشنبه 16 اسفند در سالن های این مجموعه پخش می شود.

نمایش «علاء» با موضوع حراست به نویسندگی و کارگردانی محمد کاظمی تبار و اجرای مرجان آقانوری هر شب از ساعت 18 به مدت 55 دقیقه در سالن اصلی تماشاخانه مولوی اجرا می شود.

همچنین نمایش «تکه های لغزنده» به نویسندگی علیرضا عجلی و کارگردانی پژمان دادخواه با بازی ابراهیم عبدی، محمدرضا آریان، سپیده اسلامی و شیدا مقسودلو راد هر شب از ساعت 19:00 در سالن کوچک مرکز تئاتر اجرا می شود. مولوی.

در خلاصه این نمایش 60 دقیقه ای آمده است: «تکه های لغزنده» داستان بخشی از زندگی چهار خبرنگاری است که در دفتر روزنامه منتظرند و در این مدت بسیاری از رازها و ناگفته های آنها برملا می شود زیرا انتظارشان همین است. از کار او “آره”.

رسم دایره یکی دیگر از نمایش های جدید مرکز تئاتر مولوی است که هر شب از ساعت 20 در تالار اصلی روی صحنه می رود. این نمایش به نویسندگی و کارگردانی پویش فروزنده که محمد قدس را به عنوان تهیه کننده گروه همراهی می کرد، ساخته شده است.

بازیگران این نمایش سینا بالانگ، نسیم ناصر زارع، باسط رضایی، رامین دیدنده و شجاع الدین گیاهی هستند. مدت زمان «کشیدن یک دایره» 60 دقیقه است.

اجراهای فوق در روز شنبه اجرا نمی شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید