اجرای طرح دوازدهمین جلسه در ملایر / کمک 85 میلیون تومانی در هشتمین ماه اجرای طرح


ساعت: 15:36
تاریخ انتشار: 24.08.1401
کد خبر: 1911094

میرمهدوی گفت: دوازدهمین طرح نوبت دهی از 21 فروردین ماه امسال به صورت رسمی در ملایر راه اندازی شد و هر ماه در ملایر اجرا می شود و در این ماه به 50 بیمار نیازمند 85 میلیون تومان کمک شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از عصر همدان; امیر مهدوی معاون فرهنگی اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان ملایر با اشاره به اجرای طرح اجلاس دوازدهم در ملایر با رویکرد ترویج فرهنگ مهدویت اظهار داشت: این طرح در قالب ارائه خدمات اجتماعی است. و با ساختاری جهادی و مشارکتی در بقاع به برکت سازمان اجرا شود. کمک های مالی و خیریه انجام می شود.


وی با بیان اینکه این طرح سال گذشته ابلاغ شد و شهرستان ملایر نیز به صورت غیر رسمی در حال اجراست، تصریح کرد: ساماندهی و تقویت معاصات، افزایش مشارکت مردمی با اقدام جهادی دوازدهم هر ماه، توزیع بسته های رزق معطر به نام و یاد امام دوازدهم (عج) و کمک به خانواده های کم درآمد از اهداف این طرح است..


معاونت فرهنگی کمک ها و امور خیریه ملایر، ترویج فرهنگ مهدویت و نشر نام و یاد امام زمان (عج) در طول سال، ترویج فرهنگ خدمت به مستضعفین از وظایف منتظران است. ایجاد شبکه های مهدوی برای ارائه خدمات فرهنگی و اجتماعی و ایجاد رویه ثابت و یکی دیگر از اهداف این طرح اتحاد مردم در توزیع بسته های معیشتی و ارائه خدمات اجتماعی بود..


وی گفت: ایجاد زمینه خدمت رسانی عمومی، افزایش مشارکت مردمی و راه اندازی ارائه خدمات با محوریت بقاع مبارکه، پوشش خبری و بازتاب مناسب، ارائه خدمات اجتماعی توسط بقاع متبرکه از دیگر اهداف پیگیری شده در اجرای این طرح است..


مهدوی گفت: اجرای طرح انتصاب دوازدهم توسط 12 رسماً در آوریل امسال در ملایر راه اندازی شد و هر ماه در ملایر اجرا می شود.


وی افزود: در این ماه برای هشتمین ماه متوالی دوازدهمین طرح انتصابات مجریان اجرا می شود. 50 بیمار فقیر و صعب العلاج کمک مالی دریافت کرد.


وی این مبلغ را به بیماران اهدا کرد 85 میلیون تومانی و افزود: تعدادی از این بیماران توسط کمیته امداد ملایر نمایندگی داشتند.


انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید