اجرای طرح موتوریار در جاده های شهر یزد / موتورسوار متخلف به اجرای مشکلات ترافیکی کمک می کند.


ساعت: 17:04
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۵/۰۱
کد خبر: 1884962

رئیس پلیس راه یزد زارع گفت: در طرح موتوریار پس از تحویل روکش به متخلف موتورسیکلت به عنوان عامل کمکی پلیس راهنمایی و رانندگی در اجرای امور ترافیکی فعالیت می کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ مهدی زارع در گفتگو با یزدرسا; وی با اشاره به اجرای طرح رانندگان پلیس راه استان یزد گفت: موتورسواران جزء مهمی از کاربران آسیب پذیر جاده محسوب می شوند و ساماندهی و ساماندهی تردد آنها در تقاطع ها و نقاط پرتردد موجب ارتقای امنیت عمومی می شود.

وی ادامه داد: اصلاح تخلفات رانندگی، انضباط تردد، رعایت حقوق شهروندی و کاهش تلفات جاده ای؛ اجرای طرح کنترل عبور و مرور موتورسواران در تقاطع ها با کمک سایر پلیس های تخصصی و استفاده از تمامی امکانات و ظرفیت های سایر سازمان های ذیربط ضروری است.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان یزد گفت: موتورسواران از یک سو قشر آسیب پذیر جامعه هستند و موتورسیکلت وسیله ایاب و ذهاب و معیشت آنان است و از سوی دیگر بیشترین تصادفات رانندگی برای این دسته از کاربران جاده اتفاق می افتد.

زارع افزود: پلیس راهنمایی و رانندگی یزد در نظر دارد با حمایت مراجع قضایی، طرح همیار موتورسیکلت پلیس را به عنوان جایگزینی برای ترویج فرهنگ استفاده از موتورسیکلت و ارتقای انضباط ترافیکی اجرا کند.

این مسئول با بیان اینکه این طرح در فاز اول از سه نقطه در جاده های پرتردد شهر یزد آغاز می شود، یادآور شد: در طرح موتوریار پس از تحویل روکش به متخلف موتور سیکلت، به مدت دو ساعت به عنوان پلیس کمکی خدمت می کند. راهور نسبت به اجرای قوانین راهنمایی و رانندگی اقدام خواهد کرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید