اجرای قانون ارزشیابی معلمان از هفته آینده


ساعت: 15:21
تاریخ ارسال: 1301/04/13
کد خبر: 1880872

وزیر آموزش و پرورش گفت: تلاش ما بر این است که انشالله با همکاری سازمان های برنامه و بودجه و جذب نیرو، دستورالعمل اجرایی قانون نهایی ارزشیابی و رتبه بندی معلمان در هفته آینده در وزارتخانه اجرایی شود. “

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ یوسف نوری با اشاره به تصویب و ابلاغ آیین نامه اجرایی قانون ارزشیابی معلمان توسط هیات وزیران به ایسنا گفت: بر اساس آیین نامه، دستورالعمل نهایی قانون ارزشیابی معلمان تدوین شده است. جزئیاتی که کمیته های حسابرسی باید روی آن کار کنند.

وی تصریح کرد: تلاش ما بر این است که انشالله با همکاری سازمان های سازمان برنامه و بودجه و جذب نیرو، دستورالعمل اجرایی قانون نهایی ارزشیابی و رتبه بندی معلمان هفته آینده در داخل وزارتخانه اجرایی شود.

بر اساس این گزارش، «رتبه بندی معلمان» در قالب لایحه ای از سوی دولت در تاریخ 4 اسفند 1397 به مجلس ارسال شد که کلیات آن در 28 خرداد 1400 به تصویب رسید، اما با توجه به تغییرات قابل توجه در این لایحه از سوی نمایندگان مجلس و کمبود بودجه بودجه آن پس از چند ماه تاخیر در مجلس توسط شورای نگهبان رد شد و به مجلس بازگشت.

با اصلاحاتی که در ابتدای اسفند سال گذشته از سوی مجلس ارائه شد، رتبه بندی به تصویب شورای نگهبان و در 25 اسفند 1400 توسط رئیس مجلس برای اجرا در دولت و در تاریخ 3 اسفند توسط رئیس جمهور به مجلس شورای اسلامی تصویب شد. وزارت آموزش و پرورش به سازمان برنامه ـ بودجه و ادارات و سازمان استخدامی کشور ابلاغ می شود تا آیین نامه ای تهیه کنند. سرانجام روز گذشته سخنگوی آموزش و پرورش اعلام کرد آیین نامه اجرایی قانون ارزشیابی معلمان به تصویب هیات وزیران رسیده و برای اجرا ابلاغ شده است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید