اجرای قانون ارزش افزوده به نفع شهرداری ها و دهیاری های کوچک است

ساعت: 11:40
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۱/۰۶
کد خبر: 1803505

علی بابایی گفت: سال آینده سال جدید اجرای قانون ارزش افزوده است و با اجرای آن وضعیت مالی شهرداری ها و دهیاری های کوچک بهبود می یابد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش بالا، صبح امروز جلسه شورا و شهرداری سورک برای بررسی مشکلات شهر با بابای کارنامی نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی در دفتر شورای شهر تشکیل شد.
در این جلسه شهربانو خداپناه رئیس شورای شهر سورک مشکلات میدانی از جمله دوربرگردان و خطرات ایجاد شده، سالن ورزشی امام رضا (ع) و کمبود آب را داشت.
خداپناه گفت: مرکز درمانی آشوری سورک نیازهای بهداشتی شهرستان و شهرستان را تامین می کند و با وجود در دسترس بودن خیرین و خرید تجهیزات، این مرکز همچنان نیازمند امکانات و نیاز به تجهیز است.
میلاد جقوب زاده یکی از اعضای شورای شهر سورک با بیان اینکه شهر سورک به عنوان مرکز شهر فاقد وجهه شهری است، گفت: شهرداری با کمبود اعتبار مواجه است و نمی تواند انتظارات شهروندان را برآورده کند.
یعقوب زاده تاکید کرد: با وجود اینکه در فصل سرما هستیم و قطعی برق نداریم اما با مشکل آب مواجه هستیم، در برخی نقاط شهر برای رفع مشکل افت فشار مجبور به تعویض یا دفن لوله ها هستیم.
وی با اشاره به اتصال آب ساری به میاندورود به روستای بدل گفت: این خط لوله باید برای جبران کمبود آب در فصل گرما به سورک متصل شود.
محمدرضا طیبی یکی دیگر از اعضای شورای شهر سورک نیز گفت: دو هکتار زمین در کنار جهاد کشاورزی داریم که اگر 2000 متر در محل اداری توزیع شود، مشکل زمین با راه اندازی ادارات حل می شود.
سید حسین محمودی شهردار سورک با تاکید بر اینکه سورک کمربند ایمنی ندارد و جاده عبوری از شهر، جاده اصلی استان مازندران است، افزود: باید مراقب این جاده باشد اما چراغ های وسط بلوار روشن است. اکثرا خارج از جاده و جاده در وضعیت خوبی نیست.
علی بابای کارنامی نماینده مردم ساری و میاندورود نیز در این نشست گفت: تالار امام رضا (ع) تا پایان سال مالی جاری تکمیل می شود.
بابایی با بیان اینکه مشکلات مردم را می دانیم و به توان ادارات واقف هستیم، افزود: با امکانات موجود در صدد رفع مشکلات هستیم.
وی افزود: سال آینده سال جدید اجرای قانون ارزش افزوده است و اجرای آن باعث بهبود وضعیت مالی شهرداری ها و دهیاری های کوچک می شود.
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس به مصوبه ایجاد واحد تامین اجتماعی در میاندورود اشاره کرد و گفت: با راه اندازی این درمانگاه مشکل مراقبت و درمان 39 هزار بیمه شده میاندورود برطرف می شود. .
بابای در خصوص خرید ساختمان بیمه سلامت گفت: باید ساختمان مناسب برای خرید معرفی شود.
در این جلسه مدیران ورزش و آبفای میاندورود در خصوص مشکلات حوزه کاری خود صحبت کردند و تصمیماتی برای رفع آنها اتخاذ شد و در این راستا مقرر شد البسه ورزشی به تیم های ورزشی داده شود و لوله مورد نیاز برای افزایش حجم آب شرب عبور از جنگل تا ابتدای بلوار شهید بهشتی و همچنین خط لوله از سه راهی آزادگان تا جایگاه CNG.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید