اجرای 160 برنامه در همایش بصیرت فاطمی و مدرسه سلیمانی سوادکوه

ساعت: 13:30
تاریخ انتشار: 1400/10/14
کد خبر: 1796131

محمد بیکر گزلباش از اجرای 160 برنامه در مدرسه بصیرت فاطمی و سلیمانی سوادکوه خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش بلاغ ، محمد بیکر گزلباش صبح امروز به مناسبت ایام بصیرت در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این روزها یادآور روزهای غبارآلود است که مردم با حضور مجدد بر صحنه آن را روشن کردند و رمز موفقیت 18 دی اعتماد و اطاعت از مردم است. رهبری رهبری و تلاش رسانه های انقلابی برای خنثی کردن کلاهبرداری های شورشیان.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سوادکوه با اشاره به مصادف شدن ایام بصیرتی، سالروز شهادت حاج قاسم سلیمانی و ایام فاطمیه، از برگزاری برنامه همایشی با عنوان بصیرت افزایی فاطمی و سلیمانی یاد کرد. مدرسه» از 17 دی ماه تا 19 دی ماه امسال گروه های ربع و مقاومت در این همایش اعلام کردند و افزودند: از این تعداد 25 برنامه شاخص شهری است.
گزلباش از تشییع پیکر سه شهید گمنام 14 دی ماه در شهرستان سوادکوه خبر داد و افزود: این مراسم از ساعت 9 صبح در شهر پل سفید و ساعت 10 صبح در شهرستان زیراب و این سه شهید آغاز می شود. شهدا از 7 دی ماه در شهرستان های بهشهر تشییع و جویبار تشییع می شود.
وی با بیان اینکه این مراسم در فضای مجازی این روزها در چهار محور و 11 بخش با عنوان جبهه مقاومت و مدافعان حرم، ابعاد فردی حاج قاسم سلیمانی و شهدای مدافع حرم شهرستان، 9 حماسه برگزار می شود، گفت: و ایام فاطمیه فیلم ها، گرافیک های متحرک، برنامه های کاربردی، انیمیشن، عکس نویسی، دست خط، شعر، داستان سرایی و نقاشی ذکر شده است.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سوادکوه با اعلام اینکه در این ایام 1500 سبد کالا برای توزیع داریم، ادامه داد: جامعه هدف ما علاوه بر افراد تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی، افراد نیازمند هستند اما تحت پوشش این دو نهاد نیستند. «اطلاعات آنها توسط گروه های جهادی ما جمع آوری می شود و توزیع سبد کالا توسط همان گروه های جهادی که در دل مردم است انجام می شود.
همایش از بالا به پایین، سلسله همایش های بصیرتی و میثاق با ولایت، محفل انس با قرآن و شعر فاطمی، دومین سالگرد شهادت سردار، سالروز علامه مصباح، استقبال گمنام از دیگر برنامه های این روز است. شهدا، همایش بانوان فاطمیون، یادواره شهدای کسلیان، تبیین گفتمان جمعیت، جامعه فاطمیون، جامعه فاطمیون، مسابقات فوتسال سردار حاج قاسم سلیمانی، مسابقه کتابخوانی، جشنواره بصیرت فاطمی، ایستگاه صلواتی و اطعام نیازمندان ، نمایشگاه چهلچهرغ (40 فراز از میراث حاج قاسم در فضای مجازی) ذکر شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید