اجرای 200 برنامه در هفته عقیدتی سیاسی در استان مرکزی


ساعت: 21:54
تاریخ انتشار: 1401/02/11
کد خبر: 1835950

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه روح الله استان مرکزی اعلام کرد؛

حجت الاسلام عبدی با بیان اینکه در هفته عقیدتی و سیاسی در استان مرکزی بیش از 200 برنامه با 12 عنوان توسط سپاه و بسیج در نظر گرفته شد که در سطح استان و شهرستان ها برگزار می شود، گفت: این برنامه ها در استان مرکزی برگزار می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از دیار آفتاب ؛ حجت الاسلام ماشالا عبدی، رئیس سپاه روح الله استان مرکزی به مناسبت هفته عقیدتی و سیاسی امشب در جمع خبرنگاران اظهار داشت: اندیشه شهید مطهری در بطن انقلاب اسلامی است.

وی با بیان اینکه شهید مطهری در امر جهاد پیشگام بود، افزود: استاد مطهری همواره در پاسخگویی به شبهات مسلط بوده و با تسلط و شناختی که بر جامعه دارد، همواره منشأ خیرات و برکات فراوانی بوده است. مکتب اسلام و انقلاب اسلامی.»

حجت الاسلام عبدی با تاکید بر اینکه اندیشه و مکتب شهید مطهری همیشه زنده و پویا است، گفت: مطهری راهنمای کامل اندیشه اسلامی است و هفته معلم فرصت مناسبی برای نشر و تبیین آثار و مکتب شهید مطهری است. که باید به خوبی استفاده شود.

وی با اشاره به اینکه 12 اردیبهشت ماه چهل و سومین سالگرد شهادت آیت الله شهید مطهری به عنوان روز عقیدتی و سیاسی اعلام شد، گفت: برای گرامیداشت یاد و خاطره شهید مطهری و تبیین آثار و مکتب این استاد گرانقدر، متنوع است. برنامه ها ظرف یک هفته در نظر گرفته شده است و در استان مرکزی برنامه ها از 14 تا 20 اردیبهشت برگزار می شود.

مسئول بعثت سپاه روح الله استان مرکزی افزود: شهید مطهری خدامحوری و ایمان به معاد، شهید مطهری مروج معنویت و اخلاق، شهید مطهری جهاد و تلاش برای زمینه سازی ظهور، شهید مطهری، عدالت خواهی، مبارزه با فساد «استکبار ستیزی»، «شهید مطهری، ترویج سبک زندگی اسلامی و مخالفت با فرهنگ غرب»، «شهید مطهری، تصدیق اغتشاشات زمانه» و «شهید مطهری تربیت کننده متعهد و انقلابی است. نسل «از مهمترین موضوعات هفته عقیدتی و سیاسی امسال هستند.

وی ادامه داد: رویکرد همه برنامه های این هفته تبیین جهاد به مدد مکتب و سیره شهید مطهری است و اندیشه شهید مطهری مختص زمان و دوره خاصی نیست و لذا سپاه و بسیج برنامه های مختلفی را در طول سال پیش بینی کرد و با استفاده از اندیشه شهید مطهری برنامه های متنوعی برای سپاه پاسداران، بسیجیان و سربازان در دستور کار قرار گرفت.

حجت الاسلام عبدی افزود: دیدار و تجلیل با خانواده های معظم شهدا، گلباران مزار شهدا، برنامه های تبلیغی و تبیینی در خصوص سیره شهید مطهری، تجلیل از خانواده شهدا و دانشجویان جهادگر آموزش و پرورش، تجلیل از اساتید و فرهنگیان. ، مطالعه کتاب زندگینامه شهید مطهری، فراخوان مقاله نویسی شهید مطهری در خصوص سپاه پاسداران، بسیجیان و سربازان، دیدار معلمان، اساتید و مربیان با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ائمه جماعات در شهرستان ها، هم اندیشی ها و اندیشکده های بسیج و استناد به مقاله با موضوع جهاد مهمترین برنامه روز جمعه است.

وی خاطرنشان کرد: هفته عقیدتی سیاسی در استان مرکزی به همت سپاه و بسیج بیش از 200 برنامه با 12 عنوان دارد که در سطح استان و شهرستان ها برگزار می شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید