شهید مطهری با پشتوانه قوی مذهبی در دل جوانان رسوخ می کند/ اجرای برنامه های فرهنگی به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه


ساعت: 11:59
تاریخ انتشار: 1401/02/15
کد خبر: 1836531

معاون سیاسی عقیدتی نماینده ولی فقیه در سپاه ثارالله کرمان:

سید حسن مهدوی گفت: استاد مطهری با پشتوانه قوی دینی موفق شده است در دل جوانان دانشگاهی و متدین نفوذ کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سید حسن مهدوی معاون عقیدتی سیاسی ولی فقیه در سپاه ثارولا استان کرمان در گفتگو با راه آرمان با تبریک هفته معلم و گرامیداشت یاد و خاطره شهید مرتضی مطهری گفت:

وی افزود: امیدوارم امسال همه اساتید و مربیان عقیدتی و سیاسی همه رده های سپاه در عرصه تربیت عقیدتی و سیاسی مبتنی بر اندیشه های اسلامی شهید مطهری موفق باشند.

معاون عقیدتی سیاسی ولی فقیه در سپاه ثارولا استان کرمان با اشاره به خودسازی و اخلاص عملی شهید مطهری گفت: استاد مطهری با پشتوانه قوی مذهبی موفق شده است در دل جوانان دانشگاهی و متدین نفوذ کند.

سید حسن مهدوی توضیح داد: با توجه به تبیین جهادی که حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) تأکید می کنند; مسئولان عقیدتی سیاسی، اساتید و مربیان باید افکار و اندیشه های اسلامی شهید مطهری را برای جوانان تبیین کنند.

وی ضمن برشمردن برنامه های هفته عقیدتی سیاسی در سپاه ثارالله استان کرمان گفت: دیدار با امام جمعه، نظافت قبور مطهر شهدا، نمایشگاه کتاب و محصولات فرهنگی و کتاب. مسابقه کتابخوانی از جمله برنامه های هفته است.

معاون عقیدتی سیاسی نمایندگی ولی فقیه در سپاه ثارالله کرمان گفت: برگزاری مسابقه خوشنویسی، نقاشی و مقاله نویسی از آثار شهید مطهری برای کودکان، برگزاری لوح سپاس و صرف صبحانه مشترک مدارس، تجلیل از پیشکسوتان آموزش و پرورش و مربیان عقیدتی سیاسی، پیاده روی خانوادگی، برنامه دیدار مردمی کارکنان با سخنرانی آیت الله مدرسی، استاد اخلاق حوزه و دانشگاه، قیام علیه خانواده شهدا و درگذشتگان عقیدتی سیاسی از دیگر برنامه های عقیدتی سپاه است. و هفته سیاسی

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید