راهبرد سازمان عقیدتی سیاسی تربیت نیروی انتظامی در حد انقلاب است


ساعت: 11:32
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۹/۲۷
کد خبر: 1918588

رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی سیستان و بلوچستان:

حجت الاسلام عیسی خانه گیر گفت: راهبرد سازمان عقیدتی سیاسی تربیت نیروی انتظامی در تراز انقلاب است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از عصرهامون ; حجت الاسلام عیسی خناگیر رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی سیستان و بلوچستان دقایقی پیش در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار داشت: راهبرد سازمان عقیدتی سیاسی آموزش پلیس در سطح نیروی انتظامی است. انقلاب، فضای دینی و قرآنی ایجاد کند تا پلیس بتواند بر اساس آن رفتار و صحبت کند. بهره ببرند

وی افزود: یکی از مولفه های سطح تربیت نیروی انتظامی در انقلاب، سازمان عقیدتی سیاسی است که به فرموده مقام معظم رهبری الهامات الهی در قلب و ذهن امام خمینی (مدظله العالی) بود.

وی با بیان اینکه سازمان عقیدتی سیاسی از بدو ورود پرسنلی که قصد خدمت در نیروهای مسلح و به ویژه نیروی انتظامی را دارند در تربیت نیرو نقش اساسی دارد، گفت: سازمان عقیدتی سیاسی در طراحی مولفه های گزینش است. و نظارت بر گزینش، جذب در سطح نیروی انتظامی، آموزش و پرورش نیروهای جذب شده در دانشگاه علوم انتظامی امین و مراکز آموزش پلیس نقش مهمی ایفا می کند.

رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی استان ادامه داد: گروه عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی در تقویت دو بعد ایمانی و سیاسی فعال است که دوره های بصیرت افزایی، سبک زندگی، حفظ قرآن، اعزام افسران را برگزار می کند. و خانواده های عبادی و هدایت سیاسی آنان با ارائه تحلیل هایی به بررسی فعالیت های ایشان می پردازد.

وی افزود: طرح استقرار روحانیون در کلانتری های این استان اجرایی شده است زیرا هنر پلیس خنثی سازی حوادث است و کار فرهنگی باید از سوی همه دستگاه ها جدی گرفته شود.

خناگیر تصریح کرد: تقویت و توسعه فضای مجازی برای حضور موثر و کارآمد پلیس در عرصه جهاد تبیینی نیز از دیگر برنامه های راهبردی پلیس و سازمان عقیدتی سیاسی پلیس است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید