اجرای 40 عنوان به مناسبت هفته بسیج در زرندیه

ساعت: 18:48
تاریخ انتشار: 1400/08/27
کد خبر: 1785403

روح افزا گفت: در هفته بسیج با اجرای 40 برنامه از رده های مختلف بسیج در خدمت مردم شهرستان زرندیه خواهیم بود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از دیار آفتاب; حسین روح افزا فرمانده سپاه شهرستان زرندیه امشب در جمع خبرنگاران با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای بسیج گفت: هفته بسیج متعلق به مردان و زنان با ایمانی است که در طول تاریخ اسلام از هیچ کوششی در راه خدا و برای خدا دریغ نکرده اند. «و بسیجیان همیشه وقت و عمر خود را وقف خدا کرده اند و هر چه در توان داشته اند برای اسلام و خدا انجام داده اند.

وی افزود: شهدای بسیج که از هر طبقه و قشری بودند، جدا از دنیا و مال آن و در راه خدا، نعمت شیرین جان صاحب اصلی خود را دادند.

فرمانده سپاه شهرستان زرندیه گفت: بسیجیان در عرصه های مختلف همواره امکانات خود را در طبق اخلاص به میدان آورده اند و بسیجیان با حضور مستمر خود در میدان مبارزه با دشمنان معجزه کرده و همواره در میدان های مورد نیاز اسلام حضور داشته اند. آن را رفع کرد.

وی گفت: از زحمات یکایک بسیجیان عزیز به ویژه بسیجیان شهرستان زرندیه قدردانی می کنیم چرا که بسیجیان مخلص این نقطه پهناور و شهیدپرور میهن اسلامی در عرصه های مختلف صلابت، وحدت و انسجام توانسته اند نقش موثری ایفا کنند. نقش در پاسداری از ارزشهای اسلامی.» و خدمت به مردم.

وی ادامه داد: خدای نکرده در کنار بسیجیان و در شکل گیری تمدن نوین اسلامی با گوش دادن به فرمایشات نائب امام زمان و مقام معظم رهبری عاقبت به خیر کنیم. آیت الله العظمی امام خامنه ای».

روح افزا خاطرنشان کرد: در هفته بسیج با نمونه ای از فعالیت های بسیجیان عزیز با راه اندازی 40 برنامه از رده های مختلف بسیج، ایجاد ایستگاه های سلامت محور و توزیع ماسک و بسته های رایگان از برنامه ها در خدمت مردم عزیز شهرستان زرندیه خواهیم بود. تکریم محله و کوچه غرور، برگزاری یادواره شهدا در مساجد، ادامه نهضت یاری مومنانه با رویکرد هر خدمت بسیجی، برپایی غرفه های مشاوره خانواده، برپایی میز خدمت در اماکن عمومی برای رفع مشکلات مردم، اجرای ایثار، راه اندازی همرزم شهیدم و شهیدم در فضای مجازی، تجلیل از بسیجیان نمونه و جهادگران نمونه، برگزاری جلسات آموزشی حضوری و آنلاین، راه اندازی درمانگاه سیار در روستاهای دورافتاده، برگزاری جشنواره های ورزشی و مسابقات فرهنگی، رویدادهای فرهنگی با هدف تقویت سبک زندگی اسلامی، اهدا و تحویل اسکان محرومان، اعمال رزمایش گسترده اقتدار بسیج از جمله برنامه های مهم در هفته بسیج زرندیه است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید