احیای اسلامی در منطقه اوج می گیرد/ برای دفاع از آرمان فلسطین باید جلو برویم


ساعت: 12:01
تاریخ انتشار: 1401/02/08
کد خبر: 1835034

محمدمهدی زاهدی گفت: امروز ماموریت مقابله با رژیم غاصب صهیونیستی را برعهده داریم و اتفاقات منطقه نشان می دهد که باید برای دفاع از آرمان فلسطین وارد صحنه شویم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ محمدمهدی زاهدی در گفتگو با راه آرمان; وی با بیان اینکه باید از زوایای مختلف به موضوع قدس نگاه کنیم، گفت: این یکی از مسائل توسعه جهانی است که در حال وقوع است. ما شاهد درگیری بین روسیه و اوکراین هستیم و ایالات متحده از اوکراین در این زمینه حمایت کرده است. از سوی دیگر روابط اقتصادی و سیاسی آمریکا و چین به توسعه جهانی و همچنین توسعه خاورمیانه و آسیای غربی و مرکزی در منطقه منجر خواهد شد.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی با اشاره به حوادث یمن ادامه داد: بیش از هفت سال است که استکبار جهانی با رژیم سعودی در جنگ است و نتوانسته یمن را به زانو درآورد. آنها مستحق حمایت مالی هستند، اما با ایمان قوی، و رژیم سعودی و آمریکا را به زانو درآوردند.

وی گفت: حضور مقاومت در منطقه، ترور سردار شهید سلیمانی و انتقام گیری در این زمینه، حوادث افغانستان و پاکستان نشان می دهد که منطقه در حال تغییر است و روز به روز بر بصیرت اسلامی و بصیرت اجتماعی افزوده می شود. خدا را شکر شاهد اتفاقات خوب زیادی خواهیم بود.

زاهدی با اشاره به اتفاقات اخیر فلسطین گفت: مردم فلسطین به صحنه آمده اند و جوانان زیادی با شهادت خود نشان دادند که آرمان های این سرزمین به گونه ای نیست که از آن منحرف شود.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: بخش عمده فلسطین را مردم فلسطین تشکیل می دهند که در جنگ های مختلف نشان داده اند که چگونه می توانند در مقابل رژیم صهیونیستی بایستند و آن را وادار به عقب نشینی کنند.

وی افزود: فلسطینی‌ها قوی به نظر می‌رسیدند، حتی اگر حمایت بین‌المللی از سوی مقاومت و احیای اسلامی صورت می‌گرفت. ما شاهد پیروزی فلسطین و آزادی اورشلیم خواهیم بود.

زاهدی با بیان اینکه در قرآن بر حمایت از مظلومان تاکید شده است، گفت: امروز ماموریت مقابله با رژیم غاصب صهیونیستی را برعهده داریم و حوادث منطقه نشان می دهد که باید برای دفاع از آرمان فلسطین به میدان بیاییم. “

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی گفت: مردم ایران با گذشت چهل و سه سال از پیروزی انقلاب اسلامی به آرمان های انقلاب وفادار بوده اند و مردم خواهان آن مهم هستند که برو و عدالت را در اطراف خود گسترش بده. جهان

وی خاطرنشان کرد: بیانیه گام دوم انقلاب نشان دهنده این حضور است که ما خواهان عدالت و ظلم ستیزی برای رسیدن به تمدن نوین اسلامی هستیم و ملت ایران با حضور خود نشان خواهد داد که همچنان در دفاع از انقلاب زنده است و فلسطین روی صحنه است.”

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید