اخبار استخدام شرکت های خصوصی

ساعت: 17:47
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۱۰/۱۳
کد خبر: 1921799

امروزه اشتغال در شرکت‌های دولتی تنها دلیل کسب تجربه و مهارت افراد نیست و بسیاری از شرکت‌های موفق دیگر در بخش خصوصی فعالیت می‌کنند که سهم زیادی از بازار کار را به خود اختصاص داده و البته مزایای زیادی برای افراد جویای کار دارد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ تا همین چند سال پیش بسیاری از جویندگان کار به دنبال حضور در آزمون ورودی شرکت های دولتی بودند تا بتوانند شغل دولتی داشته باشند و از مزایای آن بهره مند شوند. اما این روزها اشتغال در شرکت های دولتی تنها دلیل کسب تجربه و مهارت افراد نیست و بسیاری از شرکت های موفق دیگر در بخش خصوصی فعالیت می کنند که سهم زیادی از بازار کار را به خود اختصاص داده و البته مزایای زیادی برای افراد جویای کار دارد. راه های مختلفی برای استخدام در این شرکت ها وجود دارد که در ادامه به آنها اشاره می کنیم.

استخدام در شرکت های خصوصی

جذب نیرو در شرکت های خصوصی به دو صورت شرکت در کنکور و کاریابی از طریق آگهی های استخدامی شرکت صورت می گیرد. در صورت برگزاری آزمون های ورودی شرکت ها باید منتظر زمان اعلام ثبت نام و حضور در آزمون باشید. اما روش دوم روشی بهتر و موثرتر برای جذب نیرو در شرکت های خصوصی ایران است. زیرا بسیاری از شرکت های معروف در بخش خصوصی دائماً آگهی های شغلی خود را منتشر می کنند و به دنبال افراد واجد شرایط برای فرصت های شغلی خود هستند.

خبر خوب برای افراد جویای کار که علاقه مند به کار در شرکت های خصوصی هستند این است که بسیاری از شرکت های بخش خصوصی آگهی های استخدامی خود را برای مشاغل مختلف منتشر کرده اند و این فرصت برای افراد صنایع مختلف برای استخدام این شرکت ها فراهم شده است.

این فرصت های شغلی در لیست مشاغل ایران تلنت موجود است و برای کار در این شرکت ها باید به ایران تلنت مراجعه کنید و شرح وظایف و الزامات این لیست ها را بررسی کنید.

انواع فرصت های شغلی در آگهی های استخدامی شرکت های خصوصی

شرکت های خصوصی ایرانی به منظور تامین نیروی انسانی و متخصص خود در زمینه های مختلف کاری اقدام به انتشار آگهی استخدام می نمایند. آگهی های استخدام شرکت خصوصی جدید که در استخدام استعدادهای درخشان ایران ارسال شده است همگی تنوع فرصت ها و گروه های شغلی را نشان می دهد. مشاغل مورد نظر شرکت ها در گروه های شغلی مختلف قرار دارند که برخی از گروه هایی که بیشترین آگهی را دریافت کرده اند عبارتند از:

  1. بازاریابی و تبلیغات

  2. فروش و خدمات پس از فروش

  3. پروژه برنامه ریزی شده

  4. حسابداری و امور مالی

  5. توسعه محصول

  6. برنامه نویسی و فناوری اطلاعات

  7. خرید و تحویل

  8. شبکه

  9. منابع انسانی

  10. تحلیل داده ها

تمامی این گروه های شغلی زیرمجموعه های شغلی خود را در آگهی های استخدامی دارند و همین مشکل فرصت استخدام افراد با مشاغل مختلف را افزایش داده است.

دیدگاهتان را بنویسید