فاجعه استخدام پرستار قلابی در برخی از مراکز درمانی خصوصی تهران / مراقب پرستاران باشید!

ساعت: 16:18
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۰۸/۲۲
کد خبر: 1783952

فرشید العظمانی نوده از استخدام پرستاران قلابی در مراکز درمانی خصوصی خبر داد و گفت: متاسفانه افرادی با مدارک جعلی علاوه بر منازل مردم وارد برخی مراکز خصوصی نیز شده اند و این مراکز نظارت کافی کارکنان ندارند. .

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ فرشید الازمانی نوده معاون اجرایی سازمان نظام پرستاری تهران در گفت و گو با خبرنگار تهران پرس از حضور پرستاران قلابی در برخی مراکز خصوصی خبر داد و گفت: متاسفانه از اواخر سال 98 افرادی که به عضویت آن درآمده اند. سازمان پرستاران با مدارک جعلی مواجه شدند. این افراد در برخی از مراکز خصوصی تهران با مدارک جعلی کار می کنند.

وی ادامه داد: در این رابطه مکاتباتی با سازمان وزارت بهداشت و حمایت این وزارتخانه انجام شد و مستندات و مستندات این موضوع در اختیار آنها قرار گرفت و در نهایت سامانه مرجع اسناد در اختیار سازمان نظام قرار گرفت. پرستاران؛ اما همچنان افرادی هستند که با مدارک جعلی و بدون تخصص کافی در برخی مراکز خصوصی مشغول به کار هستند و این مراکز نظارت کامل و کافی بر کارکنان خود ندارند که این فاجعه و جرم است.

معاون اجرایی سازمان نظام پرستاری استان تهران با اشاره به شیوع ویروس کرونا در کشور گفت: متاسفانه با شیوع این ویروس، پرستاران نیز وارد منازل مردم می شوند. این افراد در خانه افرادی که نیاز به تزریق مواد مخدر دارند، مدارک جعلی برای کادر پزشکی دارند.» یا در خانه از آنها مراقبت می شود و آماده انجام کار اشتباهی با به خطر انداختن جان مردم هستند.

در پاسخ به این سوال که آیا مراکز خصوصی نمی توانند اعتبار مدارک کارکنان خود را تشخیص دهند، مردم عادی چگونه می توانند آنها را تشخیص دهند؟ یک سازمان خاص باشید.

وی همچنین تاکید کرد: مراکز پرستاری و ارائه خدمات درمانی در منزل باید در قالب یک سازمان مشخص باشد و مردم نتوانند با تهیه پوستر یا آگهی بر روی دیوار شهر برای درمان به منازل مردم مراجعه کنند. به یاد هموطنان خود باشید.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید