اختتامیه جشنواره ملی فرهنگی، ادبی و هنری «ره آورد پیاده روی اربعین حسینی» در رشت+ تصاویر



همزمان با روز تجلیل از مادران و همسران شهدا برگزار شد.

سومین جشنواره ملی فرهنگی، ادبی و هنری «پیاده روی اربعین حسینی» امروز با تجلیل از دارندگان 45 اثر برتر کشور در رشت به کار خود پایان داد.

اختتامیه جشنواره ملی فرهنگی، ادبی و هنری «مسیر پیاده اربعین حسینی» در رشت+تصاویر

به گزارش خبرگزاری موج گیلان

در جشنواره عابر پیاده حسینی اربعین 2 هزار و 113 اثر از مردم و خانواده های پلیس در 6 رشته نقاشی، عکس، شعر، دلنوشته، خاطره و فیلم کوتاه به دبیر این جشنواره ارسال شد و سپس 45 اثر برتر انتخاب و معرفی شدند.
آثار برتر 3 دوره جشنواره فرهنگی، ادبی و هنری پیاده روی اربعین حسینی در قالب مجموعه ای 3 جلدی گردآوری و گردآوری و به همراه مجموعه آثار برتر جشنواره شعر کشور ارائه شد. اداره پلیس.

10611477_896

سومین جشنواره ملی فرهنگی، ادبی و هنری «مسیر پیاده اربعین حسینی» امروز یک مهمان ویژه داشت.
فرمانده انتظامی شهرستان رشت امروز در آیین اختتامیه این جشنواره که در سالن شهدای نیروی انتظامی گیلان در رشت برگزار شد، گفت: اربعین نمایشی از قدرت اسلام در دنیای پرتلاطم امروز و عشق و ارادت به ابا عبدالله آل است. حسین علیه السلام منحصر به حضور در کربلا و مختص به ایام محرم است و آن تاسوعا و عاشورا نیست.
سردار احمدرضا رادان وی افزود: هیچ لطف و قدمی ارزشمندتر از قرار گرفتن در راه اباعبدالله الحسین (ع) نیست و توفیق این محبت به نسبت عمل و نیت داده می شود.
وی با بیان اینکه نیروهای فرج برای خدمت به نمازگزاران اباعبدالله با یکدیگر رقابت می کنند، تصریح کرد: هر خدمتی در این اجتماع عظیم اربعین مقدس است و خدمت در این مسیر عشق قابلیت هنر و فرهنگ شدن را دارد.
سردار احمدرضا رادان تلاش در این راستا را برای مقابله با جنگ عقیدتی و صحنه سازی دشمنان اسلام برای تسخیر اذهان جوانان مهم دانست و گفت: تعداد شهدای امنیت فرج به 72 شهید کربلا رسیده است که این رقم به شهادت رسیده است. یعنی در کنار تاسی مکتب عاشورایی امام حسین (ع) هستیم در راه حق و تداوم آرمان های سیدالشهدا از هیچ کوششی دریغ نخواهیم کرد.

10611487_842

در این مراسم سردار عزیزاله ملکی فرمانده انتظامی گیلان ضمن قدردانی از خدمات و تلاش های ماموران شهرستان فرجه در تمامی عرصه های اجتماعی و حساس کشور گفت: تجلیل از افسران نمونه با حضور خانواده های معظم شهدا برای تامین امنیت کشور. کشور یکی از برنامه های این جشنواره برای حفظ ارزش ها و تلاش هاست.

همایش پیاده روی اربعین حسینی در رشت

همچنین در این جشنواره از خانواده شهدای امنیت امسال، شرکت کنندگان و خادمان اربعین حسینی و یکی از جانبازان فرج در رشت تجلیل شد و در حاشیه این جشنواره 2 روزه نمایشگاهی از آثاری از جشنواره برگزیده برای بازدید شرکت کنندگان برگزار شد.
چهارمین جشنواره فرهنگی، ادبی و هنری اربعین حسینی در مشهد مقدس برگزار می شود.

همایش پیاده روی اربعین حسینی در رشت

همایش پیاده روی اربعین حسینی در رشت

همایش پیاده روی اربعین حسینی در رشت

همایش پیاده روی اربعین حسینی در رشت

همایش پیاده روی اربعین حسینی در رشت

همایش پیاده روی اربعین حسینی در رشت



آیا این خبر مفید بود؟




نظرات ارسالی شما پس از تایید خبرگزاری موج در فضای مجازی منتشر خواهد شد.

پیام های حاوی افترا و افترا منتشر نخواهد شد.

پیام های غیرفارسی یا غیر مرتبط ارسال نمی شود.