اختصاص یک هزار و 640 میلیارد تومان برای کشاورزی شمال استان در سفر رئیس جمهور


ساعت: 11:06
تاریخ انتشار: 31.05.1401
کد خبر: 1891661

معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی استان کرمان اعلام کرد؛

علی جاویدی با اشاره به اینکه اعتبار تخصیص یافته 3 هزار و 500 میلیارد تومان است، گفت: از این میزان یک هزار و 640 میلیارد تومان مربوط به بخش کشاورزی شمال استان است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ علی جاویدی در گفتگو با راه آرمان; وی در خصوص مصوبات سفر رئیس جمهور به استان کرمان در حوزه کشاورزی گفت: با پیگیری ها و برگزاری جلسات متعدد در کرمان با استاندار و معاونین استاندار، سازمان برنامه و بودجه کشور و ریاست جمهوری موسسه ای که خوشبختانه در این سفر مبلغ قابل توجهی به حوزه کشاورزی اختصاص یافت استان منصوب شد.

معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی استان کرمان با اشاره به اینکه اعتبار تخصیص یافته 3 هزار و 500 میلیارد تومان است، گفت: از این میزان یک هزار و 640 میلیارد تومان مربوط به بخش کشاورزی شمال استان است. که 700 میلیارد تومان آن توسط سازمان برنامه بودجه کشور، 700 میلیارد تومان برای جهاد کشاورزی و 240 میلیارد تومان از منابع داخلی استان تامین می شود.

وی بیان کرد: این اعتبار در بخش های مختلف کشاورزی از جمله آب و خاک، آبیاری تحت فشار زیرشبکه ها، آبیاری و زهکشی، احیا و احیای قنوات، لوله کشی آب، زیرسازی روستاهای کشاورزی، باغبانی، اصلاحات باغبانی، … توسعه کشت گیاهان دارویی، بخش های عشایری، دامپزشکی، امور اراضی، حفظ نباتات، بیماری های گیاهی، مبارزه با آفات و غیره.

جاویدی خاطرنشان کرد: در حال پیگیری و جمع بندی موارد در زمینه تامین مالی خسارات ناشی از سیل هستیم تا به وزارت کشور و جهاد کشاورزی اطلاع دهیم تا تمکن مالی تامین و از طریق برنامه به استان هدایت شود. و سازمان بودجه کشور .

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید