425 میلیارد تومان برای تصویب سفر رئیس جمهور در حوزه کشاورزی پرداخت می شود


ساعت: 14:47
تاریخ انتشار: 08/02/1401
کد خبر: 1905575

زاویه گفت: 425 میلیارد تومان برای تصویب سفر ریاست جمهوری در بخش کشاورزی پرداخت می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش سفیرافلاک، فرهاد زیویار در دیدار با مدیرعامل بانک تجارت در راستای پیگیری مصوبات سفر رئیس جمهور به استان اظهار داشت: مهمترین موضوعی که در جلسه امروز مطرح شد بحث تولید بود. طرح 50 هزار تنی لاستیک الیگودرز با هدف تولید 50 هزار تن لاستیک کامیون و اتوبوس با ظرفیت اشتغال 4000 نفر به صورت مستقیم و غیرمستقیم با سرمایه گذاری برآورد شده در شهرک صنعتی الیگودرز در دستور کار قرار گرفته است. 5500 میلیارد تومان .

وی افزود: در جلسه امروز علاوه بر تصویب 120 میلیون یورو لازم برای تامین منابع ریالی که هزار میلیارد تومان است، تصمیمات مناسبی برای تسریع در روند ساخت پروژه اتخاذ شد.

زاویار گفت: در خصوص سایر موارد از جمله 425 میلیارد منابع مورد نیاز برای مصوبات سفر در بخش کشاورزی نیز بحث و تبادل نظر شد و مقرر شد این مبلغ توسط بانک تجارت تامین و پرداخت شود.

استاندار لرستان گفت: در خصوص واحدهایی که در اختیار بانک بودند، با توجه به تأثیر تعیین تکلیف این واحدها در ایجاد ارزش افزوده، تولید و در نتیجه ایجاد اشتغال پایدار در استان، مقرر شد بانک تجارت نسبت به اخذ ارزش افزوده اقدام کند. اقدامات لازم برای تعیین تعهدات آنها.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید