اختصاص 155 میلیارد ریال برای طرح های آموزشی در کاشمر


ساعت: 19:45
تاریخ ارسال: 05/10/1401
کد خبر: 1887115

تاج محمدی با بیان اینکه اختصاص 15.5 میلیارد تومان به کاشمر یکی از اتفاقات خوبی بود که در چند ماه گذشته رخ داد، گفت: از این مبلغ 7 میلیارد تومان برای تکمیل پروژه استخر دانشجویی در نظر گرفته شده است و امیدواریم این استخر باشد. برای استفاده در فصل پاییز

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از صبح توس; سید تاج محمدی مدیر آموزش و پرورش کاشمر ظهر امروز در نشست خبری که در تالار معلمان این شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: آموزش و پرورش به عنوان متولی نظام تعلیم و تربیت در عرصه های مختلف فعالیت می کند و در حوزه آموزش و پرورش کار می کند. در عرصه فرهنگ و اقدامات در این زمینه قطعاً نتیجه سریعی ندارد .

وی با تاکید بر گفتمان سازی در حوزه تحول آموزشی خاطرنشان کرد: آموزش و پرورش طی سالیان متمادی تبدیل به مدنی، تربیتی، سیاسی و… شده است. نهاد در طول زمان اما تلاش کرده ایم این نهاد را در حوزه آموزش متحول کنیم. و از این دستگاه در عرصه آموزش انتظار داشته باشید.

مدیر آموزش و پرورش کاشمر با بیان اینکه سند تحول بنیادین در سه ماه گذشته جزو اولویت های ما بوده است، تصریح کرد: مدیران و معلمان باید فعالیت های خود را با سند تحول بنیادین همسو کنند و این سند باید مبنای آموزش و پرورش شهرستان باشد. کشمیر همه اقدامات انجام شده است.

وی با تاکید بر اینکه عدالت آموزشی یکی از اولویت هایی است که در آموزش و پرورش شهرستان برای دستیابی به آن تلاش می کنیم، اذعان داشت: گام برداشتن در حوزه عدالت آموزشی سخت است و سخت خواهد بود زیرا با فرزندان مردم سروکار داریم و برخورد با آن بسیار است. انصاف در این زمینه دشوار است، اما در حوزه گفتمان سازی موفق شده ایم عدالت آموزشی را در مدارس نهادینه کنیم..

تاج محمدی با اشاره به اینکه صحبت از برنامه محوری یکی از نکات اصلی در حوزه آموزش و پرورش است، گفت: برنامه محوری یکی از تاکیدات ما به مدیران مدارس و معاونت های آموزشی است و باید بتوانیم انجام دهیم. خدمات با معرفی برنامه کار می کنند.

وی با بیان اینکه شفافیت یکی از شعارهایی است که همواره در دستور کار بوده است، تصریح کرد: باید در چند حوزه از جمله تفاهم نامه ها و تفاهم نامه های خیرین در حوزه آموزش، تبادل مالی، اخبار و… شفافیت وجود داشته باشد..

مدیر آموزش و پرورش کاشمر با تاکید بر اینکه اتاق فکر آموزش و پرورش در شهرستان کاشمر در حال شکل گیری است، تصریح کرد: در این اتاق فکر به سمت توانمندسازی دانش آموزان، معلمان و خانواده ها در قالب های مختلف حرکت خواهیم کرد و دوره هایی در این اتاق فکر برگزار می شود. برگزار شد، بنابراین معلمان می توانند با یک به روز رسانی علمی در اوایل اکتبر وارد کلاس درس شوند.

وی با بیان اینکه 18 پروژه آموزشی در شهرستان داریم که 6 پروژه توسط خیرین وعده داده شده و در اختیار حوزه نوسازی قرار گرفته است و امیدواریم در یک هفته 4 پروژه توسط دولت افتتاح شود، گفت: ما مردم شهرستان هستیم که به روستاها و مناطق فقیرنشین رها شود.

تاج محمدی با اشاره به اینکه اختصاص 15.5 میلیارد تومان به کاشمر یکی از اتفاقات خوبی بود که در چند ماه گذشته رخ داد، گفت: از این مبلغ 8 میلیارد تومان برای تکمیل مدرسه هانی و 500 میلیون تومان برای تکمیل مدرسه هانی اختصاص یافت. ساخت طبقه سوم مدرسه فرازمند 7 میلیارد تومان برای تکمیل استخر دانش آموزی در نظر گرفته شده است و قصد داریم این مبلغ وام را افزایش دهیم..

وی گفت: برای تجهیز گلخانه های سطح شهر 2 میلیارد تومان تجهیزات جمع آوری شد و موفق به تهیه یک دستگاه شدیم. CPU برای فرهنگستان علم و صنعت شهرستان نیاز به جذب دانشجو داریم و این کمک بزرگی به تقویت صنعت و اشتغال خواهد بود، گفت: اعتبارات در حوزه آموزش و پرورش بسیار ناچیز است و بودجه های تخصیصی باید در محل مشخصی در آنها هزینه شود. ..

مدیر آموزش و پرورش کاشمر همچنین خاطرنشان کرد: به دنبال انتقال استخر مدرسه به مهر هستیم اما اگر به هر دلیلی کار متوقف شود، پیش بینی ما این است که استخر در فصل پاییز به بهره برداری برسد..


انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید