ادامه تصمیمات عجیب در باشگاه استقلال

اما مهم ترین اتفاق حذف از لیگ قهرمانان آسیا به دلیل عدم تعیین بدهی های خارجی و داخلی بود. برخی از مدیران استقلال به همراه حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان اعلام کردند که استقلال به دلیل بارگذاری مدارک هنوز از آسیا محروم نشده است. بحث آنها به اعلام شرایط حضور تیم ها در اواسط خردادماه امسال برمی گردد که از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا اعلام خواهد شد.

باشگاه استقلال مدعی است بدهی های خارجی خود مانند آندره آ استراماچونی، باشگاه شباب الاهلی را از امارات منتقل کرده و مدارک لازم را برای دریافت مجوز حرفه ای بارگذاری کرده است. هنگام بارگذاری مدارک علاوه بر بدهی ها باید وضعیت محل استقلال، مالیات و … مشخص شود. مطمئنا فکر همه برای اعلام ورزشگاه به سمت آزادی می رود اما پیگیری ها نشان می دهد استقلالی ها با تصمیمی عجیب ورزشگاه فولادشهر اصفهان را اعلام کردند.

ماجرا از این قرار است که باشگاه استقلال قرار بود بابت ضمانت نامه و بدهی های قبلی خود چکی به شرکت گسترش و تجهیز بدهد و دو نفر از اعضای هیات مدیره چک را امضا کنند که ظاهرا هیچ کدام با این کار موافقت نکردند. به همین دلیل ورزشگاه فولادشهر اصفهان در آخرین لحظات وارد زمین شد. اگرچه استقلال در صورت کسب مجوز می تواند در مرحله دوم ورزشگاه را تغییر دهد.

برای بحث مالیات باز هم همین اتفاق افتاد و مسئولان استقلال که باید سفته جدید به اداره مالیات می دادند، سفته پارسال را با امضای مصطفی آجورلو بارگذاری کردند، سفته ای که سال گذشته پذیرفته نشد! در مورد سفته، اعضای شورا از امضای آن راضی نبودند.

بحث درباره عملکرد اعضای هیئت مدیره به قدری عجیب بود که در ابتدای فصل زمزمه هایی مبنی بر قراردادها به گوش رسید و حسین قربان زاده، رئیس سازمان خصوصی سازی در مناظره با علی فتح الله زاده، مدیرعامل سابق استقلال اعلام کرد. در تلویزیون که اعضای هیئت مدیره استقلال باید دادگاه مسئول است.

دیدگاهتان را بنویسید