تصمیمات باورنکردنی یحیی در پرسپولیس ادامه دارد

تصمیمات باورنکردنی یحیی در پرسپولیس ادامه دارد

حامد لاک در نهایت بخشیده شد و اجازه حضور در تمرینات پرسپولیس را پیدا کرد. دروازه بانی که وزن پرسپولیس را در این فصل کم نکرد؛ یا محروم یا مشغول دریافت گل های عجیب داخل دروازه. لک هم که از نظر فنی انصراف داده بود، اخیراً دچار مشکل اخلاقی و رفتاری شد و با صلاحدید یحیی گل محمدی به او اعلام شد که اجازه حضور در تمرینات را ندارد. پس از حذف پرسپولیس از جام حذفی، آماده سازی این تیم برای مدتی متوقف شد. پس از آغاز مجدد تمرین سرخپوشان از چند روز پیش، حامد لاک پس از جلسات متعدد با کادر فنی پرسپولیس بالاخره مجوز ورود به تمرین را گرفت. در کل ماجرای شانس در پرسپولیس بسیار پیچیده است و سوالات زیادی در مورد آن وجود دارد. این دروازه بان در پایان فصل گذشته با کریم باقری درگیر شد که پس از آن هواداران موضع قاطعی علیه او گرفتند.

در همان زمان ماجرای درگیری لاک با تماشاگران در ورزشگاه تبریز پخش شد و اینها نشانه های جدی حاکی از حاشیه سازی دروازه بان قرمزها بود. اما قرارداد لاک توسط باشگاه پرسپولیس با سرعتی بی دلیل تمدید شد و هیچکس دلیل این همه عجله را متوجه نشد. البته تمدید این قرارداد بدون نظر کادر فنی نمی توانست اتفاق بیفتد. حالا چه اتفاقی افتاد که به یکباره گلر تایید شده مورد بی توجهی قرار گرفت و حتی اجازه ندادند در هفته های حساس آخر با این تیم تمرین کند؟ شما نمی توانید امروز به یک نفر راضی باشید و چند روز بعد از او اینقدر متنفر باشید. آیا امکان دارد؟

داستان لاک عجیب و جنجالی است، به خصوص که او تنها یحیی خشمگینی نیست که قراردادش قبل از اختلاف تمدید شده بود. در این شرایط مهدی شیری از پرسپولیس اخراج شد. آیا سرمربی پرسپولیس در موارد مختلف پس از بررسی کافی تصمیم می گیرد؟ آیا تصمیمات اشتباه یحیی برای پرسپولیس هزینه های مالی و غیر مالی ندارد؟

منبع: همشهری

دیدگاهتان را بنویسید