ادامه حمایت دولت و مجلس از استقلال و پرسپولیس در صورت واگذاری بخش خصوصی


زمان: 08:47
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۱/۰۶
کد خبر: 1803423

عضو هیئت رئیسه فراکسیون ورزش مجلس گفت؛

اسماعیل حسین زهی گفت: نظر مجلس و دولت این است که حتی اگر دو باشگاه استقلال و پرسپولیس در اختیار بخش خصوصی قرار گیرند باز هم مورد حمایت قرار خواهند گرفت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ اسماعیل حسین زهی در گفت وگو با مرصادنیوز، درباره آخرین وضعیت خصوصی سازی استقلال و پرسپولیس گفت: نمایندگان مجلس دنبال واگذاری سهام استقلال و پرسپولیس هستند و ایران خودرو و سایپا باید به بخش خصوصی واگذار شوند.

وی افزود: با توجه به شناسایی ورزشگاه های دو باشگاه استقلال و پرسپولیس، ارزش واقعی دارایی ها که دارایی ثابت این دو باشگاه محسوب می شود، برای مثبت نگه داشتن تراز مالی آنها مشخص شده است.

حسین زهی گفت: دولت باید تلاش کند تا از مالکیت باشگاه های استقلال و پرسپولیس دست بردارد و به عنوان سرمایه اصلی و مالکان این دو باشگاه در اختیار مردم قرار گیرد وگرنه هر روز با چالش مواجه خواهیم شد.

وی گفت: نظر مجلس و دولت این است که حتی اگر دو باشگاه استقلال و پرسپولیس در اختیار بخش خصوصی قرار گیرد باید از آنها حمایت شود.

عضو هیأت رئیسه فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی گفت: وزارت ورزش باید برای واگذاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی تلاش کند و البته مجلس با سرعت بیشتری این کار را ادامه می دهد زیرا همه مصوبات دریافت شده است. در سال های گذشته در نهایت املاکی که به نام این دو باشگاه ثبت شده اند سودآور خواهند بود.

وی با بیان اینکه املاک ثبت شده در باشگاه های استقلال و پرسپولیس جزو دارایی های ثابت است، افزود: امیدواریم این دو باشگاه فرهنگی ورزشی هر چه زودتر از بلاتکلیفی نجات پیدا کنند.

حسین زهی گفت: برای ارزش گذاری باشگاه های استقلال و پرسپولیس در بورس جدی هستیم.

وی گفت: قبلا املاک استقلال و پرسپولیس به صورت اسمی بود اما اکنون با هماهنگی بورس باید در آنجا ارزش گذاری شود و در نهایت وارد چرخه واگذاری شود.

حسین زهی گفت: علاوه بر فراکسیون ورزش، نمایندگان مجلس نیز ناظر هستند تا موضوع استقلال و پرسپولیس هر چه زودتر حل شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید