ادعاهای این نماینده مجلس کذب و غافلگیرانه بود


ساعت: 18:01
تاریخ انتشار: 1401/06/15
کد خبر: 1895664

فدراسیون فوتبال درباره اظهارات یکی از نمایندگان محترم شورای اسلامی بیانیه ای منتشر کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ فدراسیون فوتبال درباره اظهارات یکی از نمایندگان محترم شورای اسلامی بیانیه ای منتشر کرد.

در بیانیه فدراسیون فوتبال آمده است: پیرو اظهارات یکی از نمایندگان محترم شورای اسلامی در یکی از برنامه های ورزشی مبنی بر نقش رئیس فدراسیون در پرونده 92 هزار میلیاردی فولاد مبارکه، یادآور می شود. مردم و جامعه محترم فوتبال که اظهارات ایشان بی وفا، مغرضانه است و نمونه بارز آن نگرانی آگاهی عمومی است.

با تصریح بر اینکه همانطور که قبلاً برای افکار عمومی مشخص شد و توضیحات لازم ارائه شد، در گزارش 300 صفحه ای تحقیق و تفحص از شورای محترم اسلامی تنها یک بار نام رئیس فدراسیون فوتبال ذکر شده است که مربوط به مرمت با استناد به ماده 60 قانون خدمت ایثارگران بوده و بند یا ماده دیگری در این گزارش مربوط به آنها نیست.

این موضوع در پی نتایج درخشان تیم ملی در جام جهانی 2018 و در آستانه جام ملت های 2019 و برای جلوگیری از آسیب به فوتبال ملی، طبق درخواست نامه شماره 97/100/1737 مورخ 08/08 د. در سطح کلان دولت و در چارچوب روابط دو وزارتخانه ورزش و صمت، مرجع درخواست کننده و تصویب کننده در قبول یا رد این درخواست حق دارند. بر این اساس رئیس فدراسیون هیچ دخالت و مالکیتی در پذیرش این درخواست نداشت.

بدیهی است آنچه در گزارش تحقیق و تفحص شورای محترم اسلامی آمده است در واقع مبلغی است که به رئیس فدراسیون به ازای سه سال حقوق داده شده است که به عنوان حق مقرر حتی در صورت دریافت مستمری به ایشان پرداخت شده است.

وی در خاتمه اظهار داشت: متأسفانه این موضوع عمداً و ناجوانمردانه به یک گروه جریان ساز که مردم آن را می شناسند و اهداف آنها را می شناسند نسبت می دهند به طوری که جدا از خوراک رسانه های بیگانه، فوتبال بومی نیز به دلیل انگیزه های آنها در آستانه جام جهانی است. حمله به کسی

بر این اساس فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران با اطلاع رسانی شفاف این گروه، در آینده نزدیک سوالات مهمی را در خصوص اهداف این حرکت با مردم در میان خواهد گذاشت.

دیدگاهتان را بنویسید