ادعای عجیب یک مسافر زمان برای سال 2023

این آلاریک است Eno Alaric، که توسط @radianttimetraveller در Tik Tok استفاده می‌شود، چندین ادعای غیرقابل اثبات در مورد آینده مطرح کرده است. وی در جدیدترین ویدئوی عجیب خود گفت: در 18 ژوئن 2023 هفت نفر به طور مرموزی از آسمان سقوط می کنند، اما هیچ کشتی در این منطقه پرواز نمی کند.

ادعای عجیب یک مسافر زمان برای سال 2023

این کاربر غیر معمول Tik Tok به دنبال کنندگان خود در شبکه اجتماعی در مورد پنج قرار در آینده هشدار داد. او گفت:

30 نوامبر 2022: تلسکوپ جیمز وب سیاره ای شبیه به زمین را کشف کرد.

1 ژانویه 2023: هواپیمایی که بر فراز مثلث برمودا پرواز می کرد ناپدید شد.

3 مارس 2023: پیامی در سراسر جهان دریافت می شود که به نظر می رسد از اقیانوس آمده است.

15 مه 2023: سونامی 230 متری سواحل کالیفرنیا، عمدتاً سانفرانسیسکو را درنوردید.

ادعای عجیب یک مسافر زمان برای سال 2023

پیش بینی های آخرالزمانی اخیر او مورد انتقاد بسیاری از پیروانش قرار گرفته است. یکی نوشت: «نمی‌فهمم چرا پیش‌بینی آینده همیشه حاوی خبرهای بد است؟» دومی با کنایه گفت: «اگر مربوط به آینده است، باید بتواند به ما بگوید چگونه ظرف چند ماه ثروتمند شویم.

برخی از افراد نیز از این پست جدید استقبال کردند. یکی از آنها گفت: “اگر افرادی که قرار است به سرزمینی که من زندگی می کنم بیفتند، با کمال میل از آنها پذیرایی خواهم کرد.” دومی نوشت: «یوهو! ما بالاخره شاهد هیجانی در این دنیا هستیم.”

این اولین بار نیست که این کاربر در فضای مجازی سروصدا می کند. او ماه گذشته هشدار عجیبی درباره ناپدید شدن یک هواپیمای مسافربری در روز سال نو داده بود.

ادعای عجیب یک مسافر زمان برای سال 2023

یکی دیگر از کاربران Tik Tok که ادعا می کرد از آینده آمده است، قبلاً ادعا کرده بود که یک شهر بزرگ اروپایی توسط یک شهاب سنگ نابود خواهد شد. اونی که اسمش مسافر زمان (Time Voyager) در تیک توک حضور دارد او گفت از سرنوشت چندین کشور خبر دارد. او گفت: «در 28 آوریل 2023، آمستردام مورد اصابت یک شهاب سنگ قرار خواهد گرفت که بخش بزرگی از شهر را نابود خواهد کرد.

او که بیش از 300000 دنبال کننده دارد، همچنین ادعا می کند که استرالیا به دلیل تغییرات آب و هوایی با محدودیت های شدیدتری برای کووید مواجه خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید