ارائه و تعریف انواع طرح های تسهیلگری و پشتیبانی در قالب «سیستم بتا»

به گزارش روابط عمومی بانک رفاه کارکاران، ‘سامانه بتا’ بانک رفاه کارکاران محیط و بستری است که در فاز اول برای حمایت از بازنشستگان و مستمری بگیران محترم سازمان تامین اجتماعی طراحی و معرفی شده است.
بر اساس این گزارش، این سامانه در قالب سرویس الماس رفاه بستری است که مستمری بگیران سازمان تامین اجتماعی می توانند از طریق آن کالا و خدمات مورد نیاز خود را به صورت پرداختی خریداری کنند.
این گزارش می افزاید: «مکانیزه شدن کامل فرآیند استفاده از خدمات الماس رفاه (وصول تجمعی اقساط) مستمری بگیران و مشمولان»، «ارائه پنل تخصصی به مستمری بگیران جهت بررسی وضعیت خرید، تعداد و میزان اقساط و …» ، “حذف مراجع حضور مستمری بگیران در شعب بانک ها برای احراز هویت و تایید صلاحیت”، “امکان بررسی آنلاین طرفین قرارداد بانک”، “اعتبار سنجی آنلاین مستمری بگیران”، “ثبت نام اینترنتی درخواست همکاری فروشندگان کالا و خدمات نزد بانک برای استفاده از این سرویس، «کنترل پنل» «فروش برای فروشندگان کالا و خدمات» و… از جمله کارکردها و امکانات سامانه بتا بانک رفاه کارکاران است.
لازم به ذکر است مشتریان واجد شرایط بانک رفاه کارگران می توانند برای بهره مندی از تسهیلات «سامانه بتا» به وب سایت این سامانه به نشانی https://beta.refah-bank.ir مراجعه کنند.

دیدگاهتان را بنویسید