ارائه 70 سند ملکی علوی رایگان در اسلام آباد گرب و دالاهو

ساعت: 20:04
تاریخ انتشار: 1300/08/17
کد خبر: 1782722

با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه برگزار شد.

با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه 70 سند مالکیت ملکی رایگان علوی در شهرستان های اسلام آبادغرب و دالاهو امروز به افراد واجد شرایط تحویل شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش مرصادنیوز، امروز دوشنبه با حضور نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرمانشاه 70 سند ملکی بلاعوض علوی در شهرستان های اسلام آبادغرب و دالاهو به واجدین شرایط تحویل شد.

آیت الله مصطفی علما نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه در این مراسم با اشاره به سوره شمس سعادت و سعادت انسان را در سایه عمل به دستورات دینی بیان کرد و گفت: ما را بیاورید.

وی خاطرنشان کرد: نظام مرفه و دولت خدمتگزار مردم است و برای رفع مشکلات آنان از هیچ کوششی دریغ نمی کند.

آیت الله علما فرمودند: با این کار عده ای صاحب مال و منازل شدند، البته هر چند همه اموال اعتباری است و مالک اصلی همه چیز در دنیا خداست و آن اموال به دست انسان سپرده شده است.

امام جمعه کرمانشاه در ادامه به اقتدار جمهوری اسلامی در جهان اشاره کرد و گفت: امروز مشکل آمریکا با ایران مشکل هسته ای نیست بلکه می ترسند که ایران توانسته در خاورمیانه نفوذ کند و نقش اول را ایفا کند. در منطقه.”

آیت الله علما همچنین به شکست ناوهای غول پیکر آمریکایی در برابر ارتش مقتدر ایران اشاره کرد و گفت: همه ما شاهد بوده ایم که آمریکایی ها در برابر اراده نیروهای غیور ایران لرزیدند و با آبروریزی فرار کردند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید