ارتباط ایران با سازمان‌های بین‌المللی مرتبط با صنعت گردشگری حائز اهمیت است



رئيس جمهور:

رئیس جمهور در دیدار با دبیرکل سازمان جهانی گردشگری از تعامل و همکاری خوب سازمان جهانی گردشگری با وزارت گردشگری و میراث فرهنگی جمهوری اسلامی ایران ابراز خرسندی کرد و ارتباط با این سازمان را مهم ارزیابی کرد. سازمان های بین المللی مرتبط با صنعت گردشگری

روابط ایران با سازمان های بین المللی مرتبط با صنعت گردشگری حائز اهمیت است

به گزارش خبرگزاری موج


زوراب پولولیکاشویلی دبیرکل سازمان جهانی گردشگری در حاشیه هفدهمین اجلاس بین المللی گردشگری و صنایع وابسته با ابراهیم رئیسی دیدار و گفتگو کرد.

رئيس جمهور وی در این دیدار با ابراز خرسندی از تعامل و همکاری خوب سازمان جهانی گردشگری با وزارت گردشگری و میراث فرهنگی جمهوری اسلامی ایران، ارتباط با سازمان های بین المللی مرتبط با صنعت گردشگری را مهم و دلگرم کننده دانست. دبیرکل سازمان جهانی گردشگری از جاذبه های گردشگری ایران بازدید می کند. : آشنایی بیشتر سازمان جهانی گردشگری با ایران و فرصت های فرهنگی، تمدنی و جاذبه های گردشگری آن نقش مهمی در ارائه این فرصت ها به کشورهای مختلف خواهد داشت.

رائیزی با اشاره به پروژه ایران هراسی برخی کشورهای غربی، رویکردهای استعماری را انگیزه چنین اقداماتی می داند و بر لزوم مقابله با آن تاکید می کند.

زوراب پولولیکاشویلی، دبیرکل سازمان جهانی گردشگری نیز حضور رئیس جمهور در اجلاس بین المللی گردشگری را رویدادی نادر توصیف کرد که نشان دهنده اهمیت و توجه دولت جمهوری اسلامی ایران به معضل گردشگری است. : این حضور پیام بسیار مثبتی برای فعالان صنعت گردشگری است که در ایران و منطقه خواهد بود.

دبیرکل سازمان جهانی گردشگری با انتقاد از تبلیغات منفی برخی رسانه های غربی علیه جمهوری اسلامی ایران، ارائه فرهنگ و تمدن غنی ملت ایران و جاذبه های تاریخی و گردشگری کشورمان را از جمله اهداف دانست. کشور. از سفر خود به ایران گفت: جمهوری اسلامی ایران ظرفیت بسیار خوبی در زمینه گردشگری به ویژه گردشگری دارد، فواید سلامتی دارد و اقدام دولت این کشور برای لغو روادید با ده‌ها کشور جهان است. گامی بسیار مهم در توسعه گردشگری ایران.


آیا این خبر مفید بود؟




نظرات ارسالی شما پس از تایید خبرگزاری موج در فضای مجازی منتشر خواهد شد.

پیام های حاوی افترا و افترا منتشر نخواهد شد.

پیام های غیرفارسی یا غیر مرتبط ارسال نمی شود.