ارتش ایالات متحده به دلیل قیمت های بالا به سربازان خود کوپن غذا می دهد


ساعت: 07:37
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۶/۲۳
کد خبر: 1897259

ارتش آمریکا مجبور شده است به سربازان خود کوپن غذا بدهد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ در بحبوحه افزایش قیمت کالاها و افزایش تورم در آمریکا، ارتش آماده است تا برای کمک به سربازان خود و خانواده هایشان، کوپن های غذایی و خرید صادر کند.

به گزارش فاکس نیوز، مقامات ارتش ایالات متحده اخیرا دستورالعمل های جدیدی را به عنوان بخشی از برنامه آمادگی مالی خود صادر کرده اند که نشان می دهد اعضای ارتش و خانواده های آنها ممکن است واجد شرایط دریافت کوپن غذا باشند.

سرلشکر مایکل گرین استون گفت: «با توجه به تورم که بر همه چیز از قیمت بنزین گرفته تا خواربارفروشی و اجاره اثر می گذارد، برخی از سربازان و خانواده هایشان در تلاش هستند تا زندگی خود را تامین کنند.

برنامه کوپن غذا توسط وزارت کشاورزی آمریکا یک برنامه آزمایشی است که هر دو هفته یک بار در یک حساب ویژه در اختیار خانواده های کم درآمد قرار می دهد که آنها می توانند فقط برای خرید برخی مواد غذایی از آن استفاده کنند.

همچنین موارد دیگری که در دستورالعمل نظامی ایالات متحده ذکر شده است شامل برنامه بخشودگی وام خدمات عمومی برای کاهش فشار هزینه و بدهی بر ارتش است.

اگرچه کوپن غذا یک برنامه فدرال است، اما این برنامه توسط ایالت ها اداره می شود، به این معنی که در دسترس بودن آن بسته به حزب سیاسی که بر یک منطقه خاص تسلط دارد می تواند بسیار متفاوت باشد. در دوره‌های قبلی همه‌گیری کووید-19، دولت فدرال برای کاهش بیکاری گسترده و اجتناب از گرسنگی به ایالت‌ها کمک مالی می‌کرد، اما فرمانداران جمهوری‌خواه، به‌ویژه برای پایان دادن به برنامه‌های اضطراری، رویکرد متفاوتی در پیش گرفته‌اند.

از ژانویه 2022، ایالات متحده تورم بی سابقه ای را ثبت کرده است و قیمت کالاهای اساسی در آگوست 2022 نسبت به ماه مشابه سال قبل 8.3 درصد افزایش یافته است.

دیدگاهتان را بنویسید