ارتش در زمینه بالگردها و پهپادها به یک سیستم پیچیده دست یافته است

زمان: 10:44
منتشر شده در: 1400/07/19
کد خبر: 1775127

فرمانده نیروی زمینی ارتش با بیان اینکه نیروی زمینی ارتش در اوج قدرت و آمادگی رزمی قرار دارد ، گفت: ما در زمینه بالگردها و سامانه های پیچیده پهپاد به دستاوردهای مهمی دست یافته ایم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ امیر کیومرث فرمانده حیدری نیروهای زمینی در مراسم افتتاحیه شانزدهمین نبرد مقدماتی نخبگان خدمات ملکی (سیستم ذخیره) در مرکز آموزش 01 شهیدان وظیفه بازگشت وی گفت: “امروز ، نیروهای زمینی ارتش نهضت را برای ایستادن در همه سطوح نهادینه کرده اند.”

وی با بیان اینکه ارتش در اوج قدرت و آمادگی رزمی و توان دفاعی است ، افزود: ارتش در طراحی و ساخت تجهیزات نظامی و قطعاتی که امروز در زمینه تجهیزات به آنها نیاز داریم به موقعیت بسیار مطلوبی رسیده است. جوانان وفادار و متخصص در سازمان تحقیقات و جهاد ، ما خودکفایی و صنایع دفاعی کشور را تولید کرده و آن را در چرخه دفاعی قرار می دهیم.

فرمانده نیروی زمینی ارتش با اشاره به قابلیت های نیروی انسانی تاکید کرد: کشوری که دارای نیروی کار نخبه و علمی باشد ، قدرتمندترین کشور جهان محسوب می شود.

امیر حیدری با اشاره به ساختار نیروهای زمینی ارتش گفت: در نیروهای زمینی ارتش دسته های مختلفی وجود دارد که زنجیره های دفاعی و نهادهای امنیتی را تشکیل می دهند و این فولاد در نقاط مختلف کشور از جمله مرزها ، تولید می شود. محصولاتی به نام امنیت “تولید و آورده شد.

وی از نقش م forcesثر نیروهای زمینی ارتش در مبارزه با ویروس کرونا صحبت کرد و افزود: 28 بیمارستان و 12000 کادر درمانی و تقدیم 10 شهید والامقام نمونه بارز حضور و نمایندگی مثر این نیرو در مبارزه با ویروس ناشناخته “

فرمانده ارتش با بیان اینکه نیروهای ارتش در زمینه بالگردها و هواپیماهای بدون سرنشین به قابلیت های مهمی دست یافته اند ، گفت: “ما بزرگترین ناوگان بالگرد را در منطقه داریم. امروز ، بالگردهای ما مجهز به بیشترین دوربین های شبانه هستند. و نقطه به نقطه موشک. “ما همچنین در زمینه هواپیماهای بدون سرنشین دستاوردهای مهمی داشته ایم و در این مرحله به خودکفایی در زمینه هواپیماهای بدون سرنشین و شناسایی دست یافته ایم.

امیر حیدری گفت: در دستیابی به دستاوردهای علمی به ویژه در حوزه دفاعی ، سازمان مطالعه خودکفایی و جهاد و مرکز تولید و بهینه سازی شهید زهراران نکجا از افراد نخبه و متخصص استفاده بهینه می کنند.

انتهای پیام / ک

دیدگاهتان را بنویسید