ارتش در همه صحنه ها پیوند خود را با ملت ایران نشان داده است


ساعت: 09:53
تاریخ انتشار: 91/01/29
کد خبر: 1822750

مولوی عبیدالله شاهیکی گفت: ارتش جمهوری اسلامی ایران در تمام صحنه های مهم ارتباط خود را با ملت مؤمن ایران اسلامی نشان داده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ مولوی عبیدالله شاهیکی در گفتگو با راه آرمان؛ وی با تبریک و گرامیداشت بیست و نهمین روز فروردین، روز جمهوری اسلامی ایران و ارتش، گفت: جمهوری اسلامی ایران ارتباط خود را با ملت متدین جمهوری اسلامی ایران از زمان پیروزی انقلاب در همه صحنه‌های مهم نشان داده است. انقلاب اسلامی».

جمعه اهل سنت امام نگین کویر فهرج ادامه داد: در آستانه نهضت اسلامی و در آن ایام، اگر ارتش به ندای امام راحل پاسخ مثبت نمی داد، این انقلاب به سادگی و آسانی به پیروزی نمی رسید. ارتش در دو راه قرار داشت، یکی رژیم به ظاهر نامشروع کشور و استعمارگران به ویژه آمریکا و دیگری ملت ایران و اراده امام و رهبری که ارتش برای بار دوم انتخاب کرد. و امام خمینی را ستود.

وی تصریح می کند: ارتش در روزهای پس از پیروزی انقلاب اسلامی همواره برای دفاع از نظام و کشور در صحنه بوده و با مقاومت توطئه های گروه های مختلف را خنثی می کند و به امام راحل و راحل اجازه نمی دهند. ملت تنها بماند

مولوی شاهیکی گفت: در روزهای پس از انقلاب که حرکت گروهک ها و توطئه های جهانی و منطقه ای علیه ایران اسلامی طراحی شده بود، نیروهای سه گانه ارتش، سپاه پاسداران و نیروی انتظامی با تهاجم بیگانگان مخالفت کردند.

امام جمعه اهل سنت بخش نگین صحرای فهرج خاطرنشان کرد: ارتش در کنار سایر نیروها در عملیات های دفاع مقدس، دلاوری های بزرگی را خلق کرده است و به جوانمردی همه آنها تبریک می گوییم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید