ارتقاء مخازن مکانیزه با نصب 120 مخزن در منطقه


ساعت: 22:12
تاریخ انتشار: 06/05/1401
کد خبر: 1893089

شنگی گفت: در راستای نوسازی مخازن مکانیزه این منطقه، 120 مخزن زباله جدید در نقاط پرتردد سه منطقه در حاشیه خیابان های اصلی مستقر و نصب شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه 17، رضا شنگی شهردار منطقه با بیان اینکه تانکرهای مکانیزه زباله یکی از مهمترین تاسیسات نظافتی شهر برای پاکسازی محیط شهری و جلوگیری از شیوع انواع بیماری های میکروبی است، گفت: وی گفت: به منظور نوسازی مخازن مکانیزه، این در منطقه 120 مخزن زباله جدید در نقاط پر تردد سه منطقه در حاشیه خیابان های اصلی مستقر و نصب شد.

شنگی تصریح کرد: علاوه بر این برای صرفه جویی در هزینه های تعمیر و نگهداری حدود 30 مخزن مکانیزه آسیب دیده بازسازی شده و این روند ادامه دارد و 120 مخزن دیگر نیز بازسازی و به چرخه بهره برداری باز می گردند.

شهردار منطقه تصریح کرد: به منظور حفظ پاکیزگی شهر و جلوگیری از بوی نامطبوع و مناظر نامطبوع، فعالیت ضدعفونی و شستشوی مخازن مکانیزه در معابر اصلی و فرعی به صورت روزانه انجام می شود. طبق برنامه

لازم به ذکر است که در حین انجام این فعالیت پس از تخلیه زباله، مخازن مکانیزه توسط ماشین لباسشویی مخزن مکانیزه شستشو می شود و مرحله بعدی ضدعفونی محیط اطراف مخزن با دستگاه واتر جت می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید