تفکیک زباله از مبدا با نصب مخازن هوشمند در اردبیل

ساعت: 13:13
تاریخ انتشار: 1400/08/07
کد خبر: 1779825

نایب رئیس شورای اسلامی شهر اردبیل گفت: باید با حذف روش های سنتی، نصب مخازن هوشمند زباله و اجرای طرح تفکیک از مبدا، سرعت و کیفیت حمل و نقل عمومی را افزایش دهیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش سبلان ما، میرمحمد سید هاشمی در جلسه رسمی شورای شهر اردبیل با اشاره به شرایط بحرانی حوزه خدمات شهری گفت: به روز کنیم.

وی افزود: با گذر از روش های سنتی، باید با نصب مخازن هوشمند زباله و اجرای طرح تفکیک از مبدا، روند را تسریع کنیم.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر اردبیل با اشاره به جریمه های در نظر گرفته شده برای پیمانکار شهری، گفت: احتمال فساد در این روند وجود دارد و بهتر است به جای جریمه، پیمانکاران تشویق شوند تا وضعیت را از سنتی به سمت اصلاح کنند. روش های مکانیزه و هوشمند «بیایید به سراغ جمع آوری زباله برویم.

سید هاشمی گفت: نصب سطل زباله هوشمند یکی از مطالبات و مطالبات شورای شهر است که می تواند به اجرای طرح تفکیک از مبدا کمک کرده و مردم را به این امر تشویق کند.

وی به برگزاری مناقصات در مناطق مختلف شهر برای انتخاب پیمانکار اشاره کرد و افزود: در این حوزه نباید کار تعطیل شود یا به سهل انگاری پیش برود و در سه سال آینده جهت گیری ها شکل درستی به خود بگیرد.

سید هاشمی افزود: کنترل و نظارت یکی از رسالت ها و وظایف اصلی شورای شهر است و علاوه بر آن طی نامه ای از شهردار اردبیل خواستیم تا گزارش شش ماهه خود را از نحوه اجرای شورا برای جلوگیری از انحرافات ارائه کند. و برخی تخلفات احتمالی.»

نایب رئیس شورای اسلامی شهر اردبیل گفت: با ارائه صورتحساب درآمدها و هزینه های شهرداری به صورت جامع و کامل و در عین حال شفاف به مردم و نمایندگان مجلس در مجلس محلی اطلاع رسانی می شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید