ارتقای مترو تهران به پایان رسید/ ایستگاه های شهرری، شاهد و وصال تکمیل شد


ساعت: 11:55
تاریخ انتشار: 14/02/1400
کد خبر: 1810150

با حضور معاون شهردار تهران و شهرداران مناطق؛

مسئول روابط عمومی سازمان حمل و نقل و ترافیک گفت: امروز با حضور معاون شهردار تهران و شهرداران حوزه بهینه سازی و پشت بام، سه پایانه مهم پایتخت به منظور سهولت استفاده و مسافربری به بهره برداری رسید. رفاه.”


ساعد وسوگی مسئول روابط عمومی سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران در گفت و گو با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی راه دانا ; وی گفت: امروز مراسم عملیاتی بهینه سازی و پوشش سه پایانه متروی شهری که مدت ها قفل بود برگزار شد که مورد استقبال مردم قرار گرفت.

وی افزود: در این مراسم سید مهندس مجتبی شفیعی معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران و برخی از مدیران شهری و مترو و کارکنان شهرداری تهران و تهران از جمله شهرداران و مدیران حمل و نقل عمومی حضور داشتند.

وثوقی گفت: پس از شکایت مردمی از سه سامانه و ایستگاه مترو برای محیط نامناسب سالمندان و بیماران، سرانجام سازمان حمل و نقل شهرداری تهران و شرکت قطار شهری تهران و حومه بهینه سازی در زمان محدود را آغاز و تکمیل کردند.

وی در خصوص مهمترین اقدامات انجام شده در این پروژه خاطرنشان کرد: در این مدت سه ایستگاه مترو شهر ری در منطقه 20، پایانه وصال در منطقه 16 و پایانه شاهد در منطقه 19 در سه قسمت مناسب سازی، بهینه سازی و سقف سازی . همانطور که برخلاف بسیاری از پایانه ها و ایستگاه های مترو، این سه پایانه در وضعیت نامناسبی قرار داشتند و از آنجایی که زمان انتظار برای رسیدن قطار در هوای گرم و زیر آفتاب و باران گاهی اوقات کار را برای آنها دشوار می کرد، این پروژه در اولویت قرار دارد.بهینه سازی.

وسوحی در خاتمه گفت: روند بهینه سازی و مناسب سازی ایستگاه های مترو به عنوان یکی از اولویت های مدیریت شهری به صورت پروژه ای دائما در حال حرکت است و انشاءالله سعی خواهیم کرد تا حد امکان رفاه مردم را در نظر بگیریم. “

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید