اردوی جهادی طلایداران، ظهور پیشکسوت در خدمت مستضعفین


ساعت: 15:30
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۹/۱۸
کد خبر: 1916713

گروه جهادی و نیکوکاری در طول سال اقدامات جهادی موثر و ماندگاری انجام داده و در دستور کار نیز قرار دارد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از صبح زاگرس مسئول پایگاه جهادی طلایه داران ظاهر استان کوگیلویه و بویراحمد که اخیرا برای دومین بار به این سمت منصوب شده است، گفت: با توجه به آغاز به کار این گروه جهادی و خیریه، اقدام موثر و موثری انجام داده است. اقدامات جهادی پایدار در طول سال و همچنین در دستور کار وجود دارد.


حمید پانساده افزود: راه اندازی کمپین ملی لبخند روس ها، کمک به توزیع بیش از 1000 بسته غذایی از سوی جهادگران حاضر در اردو، کمک به ساخت و تعمیر بیش از 17 واحد ساختمانی و تعمیر منازل مسکونی از جمله این اقدامات است. نیازمندان، تهیه غذا برای بیش از 3000 پرس غذا و تامین آب. ایستگاه های صلواتی در چندین روستا به مناسبت های مختلف و توزیع لوازم التحریر برپا شده است.


وی همچنین گفت: تاکنون بیش از 1300 جهیزیه تهیه و تحویل زوج های جوان شده است و این اردوی جهادی با هدف تهیه و توزیع جهیزیه برای تسهیل ازدواج آسان جوانان با توجه به تعداد شهرستان های ثبت نام شده در نظر گرفته شده است.

پسنده افزود: پایگاه جهادی طلایه داران ظهور استان کهگیلویه و بویراحمد آماده همکاری با خیرین، سپاه و بسیج، موسسات خیریه، کمیته امداد امام خمینی (ره) و تمامی دستگاه های خدمات رسان استان در این ستاد ملی است.

وی گفت: از یکایک عزیزان، ائمه جمعه محترم شهرستان ها و حوزه های مقاومت بسیج شهرستان ها و جهادگران و خیرین عزیزی که همکاری لازم را انجام دادند صمیمانه تشکر می کنم.


پنده در خاتمه گفت: مردم کشورمان همواره در زمینه کمک به نیازمندان نسبت به سایر کشورهای پیشرفته پیش قدم بوده و نوع دوست هستند. آنها همیشه در شرایط سخت کنار یکدیگر بودند. از آنجایی که استان کهگیلویه و بویراحمد استان محرم است، از خیرین تقاضا و دعوت می کنیم کمک های نقدی خود را به شماره کارت گروه جهاد شهدای پاتاوه به شماره 6273817010105256 ارسال کنند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید