ارزش این مسابقه بیش از سه امتیاز است

ساعت: 22:51
تاریخ انتشار: 1400/10/17
کد خبر: 1798639

مربیان نساجی و فولاد در نشست خبری پیش از دیدار هفته چهاردهم صحبت کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ ساکت الهامی سرمربی تیم فوتبال نساجی که این هفته در مشهد میزبان ذوب آهن است، در نشست خبری پیش از این دیدار گفت: نیم فصل اول لیگ رو به پایان است و مسابقات بسیار سخت، پرتنش و چالش برانگیز است. به تنگی آنها. . در این شرایط امتیاز گرفت.

وی افزود: ما با تیمی بازی می کنیم که اصالت دارد و شهرت شخصیت دارد. ذوب آهن مربی بسیار خوبی دارد و کادرفنی بسیار خوبی دارد و تیم بسیار خوبی هستند. ما هم تیم خوبی هستیم و در چند ماه اخیر پیشرفتمان بسیار مثبت و خوب بوده است و فردا یک بازی تاکتیکی برای هر دو تیم خواهد بود.

سرمربی تیم فوتبال نساجی با اشاره به میزبانی تیمش از ذوب آهن در ورزشگاه امام رضا(ع) مشهد، گفت: ورزشگاه امام رضا(ع) کیفیت خوبی دارد و جا دارد از ورزشگاه تشکر کنم. مسئولان و همچنین مسئولانی که به ما کمک کردند تا در اینجا بازی کنیم. «مطمئناً بازی خوبی در پیش خواهد بود و امیدوارم هر دو تیم ابتدا یک بازی خوب و با کیفیت انجام دهند و در نهایت تیمی که واقعاً شایسته آن است برنده شود. می دانیم ذوب آهن تیم بسیار خوبی است که در این فصل لیگ منظم و با ریتم خوبی کار می کند.

الهامی درباره مصدومان و محرومان تیمش برای دیدار با ذوب آهن گفت: ما محروم نیستیم اما لازم نیست در مورد مصدومان صحبت کنم چون نساجی در زمین بازی می کند و فرقی نمی کند چه کسی مصدوم شود. نساجی مهم است و هر دو تیم برای بازی فردا آماده هستند و بازیکنان ما شرایط را به خوبی درک کردند. ما در شرایطی هستیم که می توانیم نتایج خوبی کسب کنیم و سعی می کنیم هواداران را خوشحال کنیم.

وی با بیان اینکه آیا حضور نساجی در ورزشگاه امام رضا (ع) برای دیدارهای خانگی ادامه دارد یا اینکه فقط بازی مقابل ذوب آهن برگزار شد، گفت: نمی دانم تک بازی خواهد بود یا تداومی. مسئولین ما در استان ما هم زحمت می کشند و شرایط به گونه ای است که جای هیچ بهانه ای نیست و صحبت از زمین آنقدر کثیف شده که دیگر نیازی به صحبت نیست. مهم این است که همه، از فرماندار گرفته تا GDMSP، دست به دست هم بدهند و کار را به جلو ببرند. من مطمئن هستم که هر چه زودتر به سرزمین خود باز خواهیم گشت و این چالشی است که از ابتدا با ما بوده و ادامه دارد. ما نمی خواهیم در مورد آن صحبت کنیم و در حال حاضر بازی سختی داریم و اگر موفق به پیروزی شویم، همه خوشحال خواهیم شد.

* تارتاروس: ارزش این مسابقه بیش از سه امتیاز است

مهدی تارتار، سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل نساجی که در مشهد میزبان نساجی است، گفت: چند ماه پیش برای دیدار با پدیده به مشهد آمدیم و خیلی در این شهر هستیم. باز هم “خوشحالم. همه دوست دارند به مشهد مقدس بیایند که امام رضا(ع) در آنجا حضور دارند. از هیات نساجی که این شهر را انتخاب کردند، هم به خاطر حضور امام رضا(ع) و هم به خاطر حضور امام رضا(ع) تشکر می کنم. کیفیت خوب ورزشگاه امام رضا (ع).

وی دیدار نساجی و فولاد را برای آنها بسیار مهم دانست و تصریح کرد: هر دو تیم در جدول بعدی قرار دارند و ارزش این دیدار می تواند بیش از سه امتیاز باشد. تیم برنده می تواند از تیم های زیر جدا شود و روی بالای جدول تمرکز کند. نساجی یک تیم با برنامه و دارای کادر فنی بسیار باهوش و با تجربه است.

سرمربی ذوب آهن با تمجید از شاگردان خاموش الهامی گفت: نساجی ها از بازیکنان باکیفیتی که در زمین فوتبال بازی می کنند زیاد استفاده می کنند به همین دلیل ورزشگاه امام رضا (ع) را انتخاب کردند. بازی ما در هفته های اخیر در زمین بوده است. امیدوارم بازی خوبی داشته باشیم و برنده مسابقه باشیم.

تارتاروس درباره غیبت گاندو در دیدار نساجی گفت: ما محروم نیستیم. یکی دو بازیکن ما مصدومیت جزئی دارند و باید ببینیم چه اتفاقی برای آنها می افتد.

وی درباره فراز و نشیب ذوب آهن در لیگ بیست و یکم گفت: تغییرات زیادی داشتیم و در ابتدای فصل گفتم باید صبور باشیم. ما تلاش ها و اشتباهات خود را انجام داده ایم، در دو هفته گذشته پیروز شده ایم و تقریبا در شرایط خوبی هستیم. نساجی در پنج شش هفته اخیر شکست نخورده است و هر دو تیم شرایط خوبی دارند.

سرمربی ذوب آهن در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر بازی در ورزشگاه امام رضا (ع) گفت: از باشگاه نساجی تشکر کردم. به نظر من جای خالی هواداران دو تیم احساس می شود و اگر هواداران پرشور نساجی و همچنین هواداران ذوب آهن به ورزشگاه می آمدند، بازی فرق می کرد. امیدوارم تیمی که شایسته پیروزی است برنده شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید