از یک مسابقه سخت امتیاز گرفتیم


ساعت: 18:24
تاریخ انتشار: 1400/12/15
کد خبر: 1813493

پس از پایان جلسه مربیان تیم های فوتبال آلومینیوم و هواداران به گفتگو پرداختند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ رسول حتیبی پس از شکست مقابل هواداران در نشست خبری گفت: بازی پرنشاطی برای هر دو تیم بود. هوادار طعم خوبی داشت. آنها می خواستند جلو بیفتند تا بازی پشت سر ما بماند. گلی که خوردیم همین بود. آنها با خطای شخصی موفق به گلزنی شدند. بازیکنان ما کم نبودند. با برنامه دیگری تمرین کردیم اما به دلیل مصدومیت یکی دو بازیکن سیستم را تغییر دادیم.
وی افزود: بعد از گل برای حفظ دروازه تلاش کردند. ما در ایستگاه ها تلاش کردیم، اما شکست خوردیم. مسابقه را باختیم. هر زمان که یک تیم برنده می شود، برای بازیکنان و باشگاه است. من مطمئن هستم که شرایط برمی گردد. اینطور نیست که یک تیم همیشه 4 بازیکن نداشته باشد. من نگران هیچ چیز نیستم. از هواداران و مردم اراک بابت این باخت عذرخواهی می کنم. درست است که خوب بازی می کنیم، اما با پیروزی به دست نمی آید.
حتیبی گفت: من بازیکنان را همراهی می کنم اما کمبودهایی داریم. در این نیم فصل ببینید تیم هایی مثل فولاد چگونه تقویت شده اند. با همین بازیکنان اگر مصدومانی که بازیکنان تاثیرگذار هم بودند بیایند تیم برمی گردد. امروز تیم هواداران به دلیل تقویت خود واقعاً فوتبال بازی کردند. بابت باخت عذرخواهی میکنم من معتقدم این تیم برمی گردد. امیدوارم بچه ها رو از نظر روحی ناراحت نکنیم. همه باید حمایت کنند. سعی کنید شرایط روحی و جسمی خوبی داشته باشید. مدتی در زمین های نامناسب تمرین کردیم. الان زمین خوبه آیا می توانیم این را در بازی های آینده جبران کنیم.
سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک با بیان اینکه اعضای تیم به دلیل نتایج نامطلوب درصدی از قرارداد خود را جریمه کردند اما دستمزد مدیرعامل باشگاه 15 میلیون تومان افزایش یافته است، گفت: این مسائل اصلا در حوزه من نیست. نمی دانم و برای اولین بار است که می شنوم، بهتر است دخالت نکنم، بهتر است در مورد خود جریمه ها صحبت کنیم. من فقط می توانم در مورد کارهای فنی صحبت کنم. فقط می توانم بگویم همیشه در هر زمینه ای در کنار باشگاه و مدیران بوده ام. من نمی توانم به سوالات دیگر پاسخ دهم و می توانم در مورد مشکلات فنی صحبت کنم.
حتیبی گفت: آلومینیوم اراک در نیم فصل از کیفیت فنی خوبی برخوردار بود اما اکنون از نظر فنی افت کرده است به طوری که تعداد پاس ها کمتر از 4 است و بازیکنان خوب کار نمی کنند. او گفت: «ما یک جی پی اس داریم که همه چیز را نشان می دهد.» اگر بازیکنی را دیدیم که نسبت به قبل کنار رفته است، سعی می کنیم بازیکن دیگری را جایگزین کنیم، اما چیزی که داریم این است؛ اگر بازیکن کلیدی در یک بازی بازی نکند. تیم، ساختار امروز سه بازیکن تاثیرگذار نداشتیم و غیبت آنها منعکس شده بود، این را هم پیش بینی کرده بودیم، به بچه ها گفتم ابتدا به زمین بیایند تا گل نزنند، به پست های اصلی محدود شدیم. بازی بعدی اینطور نیست که در یک بازی آنقدر بازیکن نداشته باشیم.
وی در خصوص غیبت رامتین سلیمان زاده گفت: غیبت او تاثیر زیادی داشت. دیروز یه اتفاقی براش افتاد او بعد از بازی با نفت مسجد سلیمان احساس درد کرد. فکر می‌کردیم این کار را می‌کند، اما پزشکان گفتند که اگر در این بازی بازی کند، چند بازی را از دست می‌دهد.» بله.
سرمربی تیم فوتبال اراک آلومینیومی با بیان اینکه هیچ بازیکن خلاق و گلزنی در تیمش وجود نداشت، گفت: بازیکن خلاقی داریم و امروز او را به میدان فرستادیم اما فکر نمی کنم امید سینک بتواند کاری را که ما گفتیم انجام دهد. نقی زاده هم مصدوم است و متاسفانه او را نداشتیم.

عنایتی: از یک مسابقه سخت امتیاز گرفتیم

رضا عنایتی در نشست خبری پس از پیروزی مقابل آلومینیوم اراک اظهار داشت: این تیم واقعا از هر نظر شایسته برد بود. بچه ها به اعتماد به نفس رسیده اند. به تیم آلومینیوم خسته نباشید می گویم. این یک تیم فوق العاده است. امیدوارم در مسابقات بعدی نتایج خوبی کسب کنند. به تیمم تبریک می گویم. من به عنوان یک مدیر فنی از این موضوع راضی هستم. ما موفق شدیم از یک مسابقه دشوار امتیاز کسب کنیم. امیدوارم با همین جدیت تا آخر پیش برویم.
وی افزود: داور ما به سرعت ما را اذیت می کند. برخی از بازیکنان ما 4 اخطار دریافت کردند و این مطمئناً در بازی بعدی ما تأثیر خواهد گذاشت. 4-3 بازیکنان تاثیرگذار ما همچنان در دوران مصدومیت هستند و این موضوع در بازی بعدی ما را نگران خواهد کرد اما با توکل به خدا و تلاش خودمان رو به جلو حرکت می کنیم. مطمئنم که ذخیره ها می توانند به ما کمک کنند و آماده اند تا از یک مسابقه دشوار دیگر سربلند بیرون بیایند.

عنایتی درباره اعتراض نیمکت آلومینیومی به زمان هواداران گفت: این خنده دارترین سوالی است که می شنوم. سه نفر روی دروازه بان ما افتادند، من اصلا این را قبول ندارم. کمتر از سه دقیقه بعد دروازه بان ما دو ضربه به پشت خورد و مجبور شد. وقتی ضربه می زنید روی فردی که توپ را در دست دارد می افتید. در هر دو صحنه دو سه بازیکن آلومینیوم روی او افتادند. من اصلا این حرف ها را قبول ندارم و بهانه است. شاید شما از تیم خود دفاع می کنید و می خواهید همه چیز متفاوت به نظر برسد. ما به دنبال اتلاف وقت نیستیم و به دنبال آن نخواهیم بود. ما از هر چیزی که روی زمین داریم استفاده می کنیم. ما اکثر بازی ها را 100 درصد به موقع دادیم، اما نیامدیم بگوییم چه کسی وقت گذاشته است. داور 5-6 دقیقه از دست داد و این طبیعی است.
سرمربی تیم فوتبال گفت: مراقب درگیری های اواسط بازی باشید. در کل دروازه بان ما دو بار زمین خورد که من از کنار خط فریاد زدم بلند شو و بازی را ادامه بده. وقتی بازیکن نمی تواند، داور وقت اضافه خود را می گیرد. این بهانه ها بی فایده است و من اصلا قبول ندارم.
وی گفت: همه بازی هایی که به دلیل فاصله کم بین مسابقات انجام دادیم، نمی توانیم بیشتر از یک جلسه در هفته در طول هفته انجام دهیم. با فیلم هایی که می بینیم و تحلیل هایی که انجام می دهیم بیشتر می توانیم این مشکلات را به صورت ارتباطی به بچه ها یادآوری کنیم. وقتی بازیکنانی دارید که به سرعت به هدف شما می‌رسند، کار شما بسیار آسان‌تر می‌شود. ما همه بازی های خود را بر اساس اصول بازی حریف طراحی می کنیم و خدا را شکر می کنیم که بازیکنان این موضوع را کاملا درک می کنند. ما دو مهاجم خود را تعویض کردیم چون فشار زیادی وارد می کردند، خط هافبک امروز ما با فشار سنگینی که روی تیم حریف وارد می شود باعث شد حداقل به آنها فرصت بدهیم. همه اینها به خاطر فیلم هایی است که تماشا کردیم و تحلیل هایی که انجام دادیم.
عنایتی در خصوص اینکه یکی از بازیکنان مورد علاقه استقلال بود و امروز بحث انتقال استقلال و پرسپولیس به صورت رسمی مطرح شد، گفت: بحث خصوصی سازی این بار نسبت به سال های گذشته کمی جدی تر است. تا جایی که یادم می آید حدود 17-18 سال پیش همه دولت ها همیشه قول خصوصی سازی این دو باشگاه را می دادند اما در نهایت این اتفاق نیفتاد. فکر می کنم این بحث جدی است چون نمی دانم تیم های بزرگی مثل استقلال و پرسپولیس چقدر وارد بورس می شوند اما امیدوارم این اتفاق برای همه تیم های ما بیفتد.
سرمربی تیم هواداری افزود: الان در شرایط یکسانی نمی جنگیم، فوتبال را به نبردی تشبیه می کنم که در شرایط یکسانی نیستیم. برخی از تیم ها بسیار ثروتمند هستند و می توانند کار خود را به خوبی انجام دهند. بعضی ها مثل ما شرایط خاصی دارند و حتی زمین بازی هم ندارند. هیچ برابری در این وجود ندارد. امیدوارم همه تیم های ما طبق خواسته AFC با شرایط خوب خصوصی شوند. خدای ناکرده کسانی که می آیند و خرج می کنند می توانند به اندازه همه جای دنیا درآمد داشته باشند. تکلیف هواداران و اسپانسرها مشخص شود و بدون دغدغه کار کنیم. فوتبال صنعتی برای کسب درآمد است، چرا از این پتانسیل استفاده نکنیم؟ می توان گفت یکی از 4-5 کشوری هستیم که فوتبال ما تماشاگران زیادی دارد. هواداران زیادی هستند، امیدوارم روزی همه باشگاه ها از این فضا استفاده کنند.
در مورد پرس از بالا هم در دستور کار این تیم است و بازیکنانش رتبه بالایی دارند و با این شرایط به دلیل کارت هایی که دریافت می کنند روند کاری تیم مختل می شود؟ امسال یک دوره بدنسازی فوق العاده خوب داشتیم. ما دو اردو برگزار کردیم، می‌دانستیم که لیگ بسیار کم است و باید کاملا آماده باشیم. من اصلا به بازیکنان ذخیره اعتماد ندارم. می توانید این را از تیم من بپرسید. ما جابجایی های زیادی داشتیم و مطمئناً همه بچه های ما در سطح فنی هستند. ما در این زمینه مشکلی نداریم. انشالا در سایر دیدارها خواهید دید که تیم ما می تواند در شرایط بدنی خوبی به کار خود ادامه دهد.
انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید