به دو دلیل بسیار خوشحالم، ما سه امتیاز حیاتی گرفتیم


ساعت: 20:22
تاریخ انتشار: 14/09/12
کد خبر: 1812174

مربیان تیم های فوتبال پدیده و ذوب آهن پس از دیدار خود به صحبت پرداختند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سلمان تاجار پس از باخت 2 پدیده مقابل ذوب آهن اصفهان گفت: به تارتاروس و تیم خوبش تبریک می گویم. بازی دو نیمه متفاوت داشت. با وجود اینکه مدل بازی ذوب آهن را برای بازیکنان توضیح دادیم و تمریناتی به آنها دادیم اما بازی را خیلی بد شروع کردیم و از ضربات ایستگاهی غافلگیر شدیم. گل اول تیم ما را تحت فشار قرار داد و گلزنی به تیم های پایین تر فشار زیادی می آورد.

وی با بیان اینکه بازیکنان پدیده تمرکز خوبی نداشتند و با خطای فردی گل دوم را به ثمر رساندند، گفت: در نیمه دوم با تنها تغییر سیستمی که دادیم به بازی برگشتیم و بهتر از نیمه اول: در نیمه دوم چندین موقعیت برای گلزنی داشتیم و به گل رسیدیم، در اواخر بازی که بازی را باختیم، همه تیم را در حمله قرار دادیم و امیدوارم ذوب آهن همچنان موفق باشد.

سرمربی پدیده گفت: بدون تعارف می گویم اگر نتوانیم تمرکز داشته باشیم امسال سقوط می کنیم. “این چیزی است که برای همه اتفاق افتاده است و ما باید تمرکز داشته باشیم. ریختن از روی یک ضربه آزاد آسان است و نباید در لحظات حساس گل های آسان بخوریم. بازیکنان در نیمه اول تنها نبودند. ما مقابل هواداران خیلی خوب بازی کردیم. و انتظار داشتیم با همین انرژی مقابل ذوب آهن بازی کنیم، نمی دانم چرا در نیمه اول خوب نبودیم، تیم ما در نیمه دوم که دیر بود شروع کرد.

تاجار در پایان با ابراز تاسف از شکست های تیم پدیده خراسان در لیگ بیست و یکم گفت: شرمنده هواداران، هواداران فوتبال مشهد و مدیریت باشگاه هستیم. مدیران باشگاه در پدیده از این تیم حمایت کرده اند و در تلاش برای حفظ تیم هستند. ما و بازیکنان وظیفه داریم این را جبران کنیم و مقصر ما مربیان هستیم. ما به هر تصمیم باشگاه احترام می گذاریم. بازیکنان تمام تلاش خود را می کنند و ما فقط می توانیم عذرخواهی کنیم.


تارتاروس: به دو دلیل بسیار خوشحالم، ما سه امتیاز حیاتی گرفته ایم

مهدی تارتار پس از دومین پیروزی مقابل ذوب آهن اصفهان مقابل پدیده خراسان گفت: باید بگویم خیلی خوشحالم اما نه برای این کار. من به دو دلیل خوشحالم. یکی اینکه امروز بعد از مدت ها هواداران ما خوشحال هستند و توانستیم آنها را خوشحال کنیم و دوم اینکه چنین بازیکنانی داشته باشیم که وقتی احساس کردند کادر فنی شان تحت فشار است، جنگیدند و زحمت کشیدند. ما حتی شانس های بیشتری برای گلزنی داشتیم و به داشتن چنین بازیکنانی افتخار می کنم.

وی افزود: ما باید از امروز دوباره شروع کنیم. سه امتیاز امروز تعیین کننده و به موقع بود و باید با تلاشی که امروز انجام دادیم تا پایان فصل همه مسابقات را با یک نگاه تماشا کنیم و تا پایان فصل شکست نخوریم. فرزندان ما باید بدانند که چقدر قوی هستند و برای خود ارزش قائل باشند. خیلی خوب و باکیفیت بازی کردند و فقط در پایان مسابقه به دلیل پنالتی و اخراج کار ما سخت شد.

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن با اشاره به ارائه داور گفت: من نزدیک به صحنه نبودم و آقای هیمولک و دستیارانش امروز خوب قضاوت کردند اما تصمیم آنها باید کارشناسی باشد و شاید ما اشتباه می کنیم و شاید هم تصمیم گرفتند. تصمیم درست” من معتقدم که دست بازیکن ما سر جایش بود و اولین اخطار قریشی اشتباه بود و او بی دلیل اخراج شد. این سومین بازی است که شروع می کنیم. کار ما در پایان مسابقه سخت بود اما بازیکنانم توانستند آن ها را بگیرند. سه امتیاز با تیم پدیده هم سخت بازی می کند و باید به آنها خسته نباشید بگویم.

تارتار درباره شرایط تاکتیکی تیمش و اینکه بازیکنان ذوب آهن فرصت سوزان هستند، گفت: همین که موقعیت ایجاد می کنیم برای ما خوب است و نشان می دهد که کارمان را به درستی انجام می دهیم. ما باید بیشتر روی کامل بودن کار کنیم که بخشی از آن ذاتی است

وی افزود: بچه های ما کوچک هستند و امروز یکی از بازیکنان ما بود که شرایط تک به تک داشت. ما باید بیشتر کار کنیم و همه چیز به من و کادر فنی من بستگی دارد. باید از هیئت مدیره باشگاه و رئیس کارخانه هم تشکر کنم که در شرایط سخت مثل کوه پشت ما ایستادند و نگذاشتند نگران باشیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید