ارسال اقلام ضروری برای زائران اربعین از طریق ناوگان هوایی


ساعت: 10:06
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۶/۲۱
کد خبر: 1896803

ستاد فرماندهی وزارت دفاع در اربعین در پی دستور وزیر دفاع مبنی بر استفاده از ظرفیت این وزارتخانه با همکاری سازمان های نیروهای مسلح، ارسال اقلام پرمصرف و ضروری از طریق ناوگان هوایی را چند برابر کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی وزارت دفاع؛ امیر خواجه امیری معاون هماهنگ کننده و رئیس ستاد اربعین وزارت دفاع پیرو دستور وزیر دفاع با حضور میدانی در مناطق مرزی عراق و بررسی نیازهای زائران بلافاصله با استفاده از ظرفیت سازمان های وزارت دفاع در نقاط مختلف کشور به ویژه استان های میزبان و همچنین استان های خاص خدمات رسانی به زائران اربعین حسینی را تسریع و افزایش داد.

وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح تاکنون با برپایی موکب های متعدد، توزیع اقلام مورد نیاز زائران از جمله آب آشامیدنی، ایجاد سایه، ارسال تجهیزات حمل و نقل و وسایل نقلیه به مرزهای کشور، خدمات رسانی به زائران حسینی را افزایش داده اند. این فرآیند با سرعت و وسعت بیشتری انجام می شود.

لازم به ذکر است، با توجه به استقبال پرشور زائران زیارت حضرت اباعبدالحسین (ع)، ستاد وزارت دفاع در اربعین، علاوه بر ارسال زمینی اقلام مورد نیاز زائران، محموله های زیارتی را چندین برابر کرد. تدارکات و کالاهای ضروری اولیه از طریق ناوگان هوایی با همکاری سازمان های نیروهای مسلح.

دیدگاهتان را بنویسید