اروپایی ها به بازی ایران و آژانس بین المللی انرژی اتمی در خاک اسرائیل نیاز دارند


ساعت: 16:58
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۶/۲۵
کد خبر: 1897765

آیت الله حسینی همدانی گفت: متاسفانه آژانس بین المللی انرژی اتمی هم در خاک اسرائیل بازی می کند اما اروپایی ها بدانند که ماه آینده به گاز ایران نیاز دارند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از تیتریکآیت الله حسینی همدانی امام جمعه کرج در خطبه های نماز جمعه با اشاره به اینکه با اربعین دوران دینداری و عقلانیت زنده شد، گفت: اربعین یعنی سیاست ما عین دین ماست.

آیت الله حسینی همدانی اربعین را الگوی استکبارستیزی و جامعه سازی بر اساس فرهنگ حسینی می داند و می افزاید: این معضل غرب را به وحشت انداخته و باید در طول سال وجود داشته باشد.

وی با اشاره به اینکه حضور 10 ساله مردم جهان در کنگره بین المللی اربعین نشان دهنده حرکت فرا مذهبی آن است، گفت: اربعین تامین کننده امنیت جهان اسلام است.

امام جمعه کرج با اشاره به لزوم استفاده از رسانه های اربعین در قطعه دریگری درباره مذاکرات هسته ای اظهار داشت: آمریکا در نقض برجام مقصر است و باید جبران کند.

آیت الله حسینی همدانی گفت: ایران از ابتدا به دنبال توافق بود اما رژیم صهیونیستی با دخالت در مذاکرات، منافع کشورمان را تحت تاثیر قرار داد.

وی تصریح کرد: متأسفانه آژانس بین المللی انرژی اتمی هم روی زمین اسرائیل بازی می کند، اما اروپایی ها بدانند که ماه آینده به گاز ایران نیاز خواهند داشت.

امام جمعه کرج گفت: منافع ایران باید بدون اخاذی تامین شود، اگر منافع و ناموس ایران در میان باشد مردم جهنمی ایجاد می کنند که از آن فرار نخواهید کرد.

وی به رونمایی از پهپاد آرش 2 برای حمله به تل آویو اشاره کرد و افزود: هرگونه تحرک کوچک از سوی رژیم صهیونیستی منجر به ناپدید شدن آنها می شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید