اروپا خواستار دریافت غرامت از رژیم صهیونیستی شده است

ساعت: 00:56
تاریخ انتشار: 1301/10/22
کد خبر: 1922408

کمیسر مدیریت بحران اتحادیه اروپا گفت، بروکسل بارها از اسرائیل به دلیل تخریب خانه هایی که با کمک اروپا در کرانه باختری ساخته شده بود، درخواست غرامت کرده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش ما، کمیسر مدیریت بحران اروپا گفت: اتحادیه بارها از رژیم صهیونیستی به دلیل تخریب خانه های ساخته شده در کرانه باختری با کمک مالی اتحادیه اروپا درخواست غرامت کرده است.

بر اساس این گزارش، یانیز لینارچیچ این اظهارات را در پاسخ به سوال نمایندگان پارلمان اروپا در خصوص اقدامات رژیم صهیونیستی در تخریب پروژه های تامین مالی و ساخت اتحادیه اروپا در منطقه «سی» کرانه باختری بیان کرد. .

وی همچنین افزود که کمیسیون اروپا بر تمامی اقدامات مربوط به تخریب و مصادره تأسیساتی که توسط اتحادیه اروپا تأمین مالی می شود نظارت می کند.

این در حالی است که «فواد العمور» هماهنگ کننده کمیته مقاومت در جنوب کرانه باختری اخیرا گفته است که ارتش رژیم صهیونیستی خانه های 4 خانواده فلسطینی را در منطقه «مسافر یاتا» واقع در منطقه «مسافر یاتا» تخریب کرد. قسمت جنوبی الخلیل

بر این اساس نیدال یونس یکی از مقامات محلی مصافیر یاتا گفت که ارتش رژیم صهیونیستی به ساکنان این خانه ها اطلاع داده که خانه های آنها را تخریب خواهد کرد.

در دهه های اخیر پس از اشغال فلسطین، رژیم صهیونیستی با تخریب منازل فلسطینی ها و تخلیه آنها و ایجاد شهرک های صهیونیست نشین سعی در تغییر ترکیب جمعیت در سرزمین های اشغالی به نفع خود داشت و حضور همه اقدامات آنها به ویژه کشتار جمعی بود. و اخراج فلسطینیان محقق نشد.

دیدگاهتان را بنویسید