از بسیج و سازمان های مردم نهاد برای حل مشکلات اجتماعی استفاده کنید


ساعت: 16:22
تاریخ انتشار: 1301/03/17
کد خبر: 1844255

وزیر کشور گفت: بسیج، سازمان های مردم نهاد و سازمان های مردم نهاد از سلاح های مهم در امور اجتماعی هستند و باید در چارچوب قانون از آنها استفاده شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ احمد وحیدی وزیر کشور روز دوشنبه در همایش مدیران کل امور اجتماعی و فرهنگی استان های سراسر کشور با تمرکز بر شناسایی و تحلیل مشکلات و ایجاد تحولات اجتماعی گفت: هیچ مشکلی به اندازه اجتماعی اهمیت ندارد.

وی افزود: مردم برای ما اصالت دارند و از این رو آسیب های اجتماعی از زبان رهبر معظم انقلاب به عنوان خطرناک ترین تهدید توصیف شده است.

وزیر کشور با تاکید بر اینکه سازمان های مردمی در این زمینه نقش مهمی دارند و باید به آن توجه داشته باشند، یادآور شد: تنوع قومیتی، ریشه های تاریخی و سنت های خاص در مناطق مختلف بر مشکلات اجتماعی تاثیرگذار است. بنابراین شناخت مشکلات اجتماعی هر استان، شهر و روستا بسیار مهم است.

واحدی تداوم فرهنگ اصیل مناطق مختلف را موثر می داند و ادامه می دهد: بسیج، نهادهای عمومی غیردولتی و سازمان های مردم نهاد سلاح مهمی در مسائل اجتماعی هستند و باید در چارچوب قانون از آنها استفاده شود.

وی در پایان به اهمیت رسیدگی به مشکلات حاشیه نشینان برای کاهش آسیب های اجتماعی نیز اشاره کرد و افزود: باید برای هر منطقه برنامه داشته باشیم و بدانیم چه باید کرد.

انتهای پیام/ ک

دیدگاهتان را بنویسید