مشارکت سازمان های مردم نهاد در پروژه های میراث ضروری است

ساعت: 09:29
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۰۹/۲۶
کد خبر: 1792731

زرگامی وزیر میراث فرهنگی با اشاره به اهمیت مرمت بناهای تاریخی گفت: مشارکت سازمان های مردم نهاد در پروژه های میراثی ضروری است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش یزدرسا ، سید عزت الله ضرغامی صبح امروز در حاشیه بازدید از آثار تاریخی اشکذر در استان یزد در جمع خبرنگاران با اشاره به فرصت های خوب استان یزد در حوزه گردشگری، صنایع دستی و میراث فرهنگی اظهار داشت: تقویت صنعت گردشگری پس از تاج این است. یکی از اولویت های وزارت میراث فرهنگی است.

وی بیان کرد: در این راستا نگاه ویژه ای به استان های دارای فرصت های ویژه گردشگری و میراث فرهنگی از جمله استان یزد داریم.

ضرغامی ادامه داد: حفظ امکانات موجود و تلاش برای تقویت صنعت گردشگری به ویژه پس از شیوع ویروس کرونا از اولویت های اصلی وزارت میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری است.

وزیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری با بیان اینکه شایستگی لازم را برای توسعه حوزه های مختلف گردشگری در میراث فرهنگی ندارم، گفت: تلاش می کنیم به طور جدی به موضوع مرمت بناهای تاریخی در توسعه 1401 رسیدگی کنیم. وام.”

وی مشارکت سازمان های مردم نهاد در پروژه های میراث فرهنگی را ضروری دانست و گفت: ارتقای کیفی مراکز اقامتی یکی از راهکارهای موثر برای جبران آسیب های قلبی است که باید مورد توجه جدی دست اندرکاران سراسر کشور قرار گیرد.

وزیر میراث فرهنگی اعطای تسهیلات به ارزش 1500 میلیارد تن مراکز مسکونی و گردشگری را یکی از دستور کارها برشمرد و تاکید کرد: ارائه تسهیلات در حوزه صنایع دستی نیز مورد بحث و تاکید رئیس جمهور در جلسه روز گذشته هیئت دولت قرار گرفت.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید