فعالیت 546 سازمان مردم نهاد در استان کرمانشاه/ حاشیه نشینی و طلاق مهم ترین آسیب های شناخته شده است.


ساعت: 17:20
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۵/۲۶
کد خبر: 1890685

مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری کرمانشاه:

فرزاد پرگر از فعالیت 546 سازمان مردم نهاد در استان کرمانشاه خبر داد و گفت: در حال حاضر مشکل حاشیه نشینی و طلاق مهمترین معضل شناخته شده در استان به ویژه مرکز استان است که نیازمند کار جهادی است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ فرزاد پرگر در حاشیه نشست تشکل های مردم نهاد در گفتگو با خبرنگار مرصاد نیوز از فعالیت 546 تشکل مردم نهاد در استان کرمانشاه خبر داد و اظهار داشت: این کودها در زمینه های مختلف استفاده می شود. از جمله مراقبت های بهداشتی، مراقبت های بهداشتی، آنها در فعالیت های اجتماعی و اجتماعی، خیریه، گردشگری، فرهنگی، هنری و غیره فعالیت می کنند.

مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری کرمانشاه خاطرنشان کرد: متاسفانه مسائل و مشکلات اجتماعی استان زیاد است و دولت هر چقدر هم قوی و توانمند باشد به تنهایی نمی تواند در مسائل اجتماعی پیشرفت کند.

پرگر افزود: بر این اساس دولت برای رسیدن به اهداف خود باید شرکای داشته باشد و سازمان های مردم نهاد، گروه های جهادی و افراد فعال اجتماعی به بهترین نحو می توانند به دولت کمک کنند.

وی خاطرنشان کرد: سازمان های مردم نهاد می توانند بازوی قدرتمند دولت در مقابله با آسیب های اجتماعی باشند.

مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری کرمانشاه گفت: در حال حاضر معضل حاشیه نشینی و طلاق مهم ترین معضل شناخته شده در سطح استان به ویژه مرکز استان است که نیازمند کار جهادی است.

وی فعالیت سازمان های مردم نهاد را در رفع معضلات اجتماعی موثر ارزیابی کرد و اظهار داشت: لازم است سازمان های مردم نهاد راهکارهای مناسبی برای کاهش آسیب های اجتماعی ارائه دهند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید