حمایت از طرح های سازمان های مردم نهاد چرمخال و بختیاری


ساعت: 13:16
تاریخ انتشار: 30.06.1401
کد خبر: 1898815

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان تاکید کرد؛

مود فنادی فر گفت: تشکل های مردم نهاد جوانان چهارمحال و بختیاری در صورت داشتن برنامه به اداره کل ورزش و جوانان مراجعه کنند و از طرح های این تشکل ها حمایت می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ مود فنادی فر سرپرست اداره کل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری در گفتگو با جهانبین نیوز؛ وی گفت: اگر سازمان های مردم نهاد جوانان برنامه ای دارند به این اداره کل مراجعه کنند و از طرح های این تشکل ها حمایت می شود.
وی افزود: در راستای توانمندسازی جوانان از طرح های مردمی با موضوع ازدواج و جوانان جمعیت، ترویج گفتمان دینی، انقلابی و تبیین جهاد، فعالیت های جهادی، پیشگیری از آسیب های اجتماعی به جوانان و توانمندسازی حمایت می کنیم. و کارآفرینی
سرپرست اداره کل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری ادامه داد: سمن های دارای مجوز از وزارت ورزش و جوانان می توانند با مراجعه به میز کاربری سامان از طریق saman.msy نسبت به ارائه طرح تا سقف 200 میلیون ریال اقدام کنند. سامانه gov.ir. با در دست داشتن مدارک و اعتبارنامه سمن ضمن مراجعه به معاونت امور جوانان استان نسبت به دریافت فرم های مربوطه اقدام نمایید.
فنادی فرد مهلت ارسال آثار را تا 31 مهرماه سال جاری اعلام کرد و افزود: هر سیمان دارای مجوز می تواند تنها یک طرح ارائه و تا سقف 200 میلیون ریال از تسهیلات استفاده کند مشروط بر اینکه در سال گذشته طرح خود را ارائه نکرده باشد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید