از تسریع واکسیناسیون تا حضور مستمر رئیس جمهور و وزیران / توافقنامه شانگهای؛ یک رویا به حقیقت می پیوندند

ساعت: 13:41
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۰۸/۲۲
کد خبر: 1783907

عملکرد 100 روزه دولت سیزدهم از نگاه نماینده دامگان;

علی اکبر علیزاده با اشاره به کارنامه درخشان دولت سیزدهم گفت: دولت ریاست جمهوری در عملکرد خود نسبت به دولت قبل حضور متفاوت و قابل دفاعی را در همه عرصه ها به ثبت می رساند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش مرآت، 100 روز از دولت سیزدهم به پایان رسیده و اکنون ضبط دولت سیزدهم روی میز است، اما مقایسه آن 100 روز با دولت قبل نشان می دهد که تفاوت عملکرد دولت ها زمین تا آسمان است. .

دولت روحانی باید در 100 روز اول گره مشکلات اقتصادی را باز می کرد و کشور را در مسیر توسعه قرار می داد. اما میراث او باعث تورم بی رویه و شکاف اجتماعی برای مردم شد و دولت سیزدهم وارث وضعیتی شد که گویی زلزله ای هشت ریشتری رخ داده است و در سفرهای استانی و سفرهای استانی وضعیت اسفناکی را دید.

علی اکبر علیزاده نماینده مردم دامگان در گفت و گو با خبرنگار مرآت در خصوص مقایسه عملکرد دولت دوازدهم و سیزدهم اظهار داشت: دولت سیزدهم عملکرد و کارنامه درخشانی در تهیه واکسن دارد به طوری که در دولت دوازدهم اما اکنون بیش از 96 میلیون دوز از این واکسن است.

نماینده مردم دامگان در ادامه تصریح کرد: یکی دیگر از نقاط درخشان در کارنامه دولت سیزدهم حضور پررنگ هیئت دولت در بین مردم است که همواره در سفرهای استانی به چشم می خورد. ارتباط چهره به چهره مردم و رئیس جمهور در دولت گذشته آرزوی غیرواقعی بود که اکنون حتی در دورافتاده ترین مناطق نیز طعم آن را به چشم مردم می چشند.

وی با اشاره به اینکه دولت جدید از مردادماه تاکنون از بانک مرکزی وام نگرفته است، اذعان داشت: با توجه به اینکه دولت قبل تورم بالای 50 درصد را تضمین کرده است، در صورت افزایش تولید در کشور قطعاً سهام افزایش یافته و نقدینگی پایین و تورم کاهش می یابد.

علیزاده با اشاره به توطئه آمریکا برای اخلال در سیستم سوخت کشور گفت: در این توطئه نافرجام آمریکا، ملت با صبر و حوصله و همراهی دولت این مشکل را در کمتر از سه روز حل کردند که نشان از اعتماد شکل گرفته بین مردم و مردم است. دولت.

وی گفت: دولت سیزدهم رویای 20 ساله ایرانی را محقق کرد که با اقدامات دولت های قبلی محقق نشد و ارتباط با اوراسیا از آن سوی مرز ارمنستان کار زیادی بود. اتفاق بزرگ دیگری بود که برای آینده اقتصاد ایران رخ داد.

این نماینده خانه ملت با بیان اینکه در دولت سیزدهم رویکرد اقتصاد درون زا در دستور کار قرار گرفته است، گفت: در دولت قبل 6 رایزن اقتصادی در سفارتخانه ها داشتیم و در دولت جدید مقرر شد 25 نفر دیگر اضافه شوند و این این تعداد در دو سال به 90 نفر خواهد رسید.

وی در پایان با بیان اینکه رویکرد دولت در راستای محرومان و منصفان بوده است، افزود: تاکنون این موضوع به خوبی قابل مشاهده است و متوجه شده است که قصد دارد تورم را مهار کند و نقدینگی را کاهش دهد و تولید را افزایش دهد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید