از حضور اسکوچیچ در تیم امید چیزی نشنیده ام


ساعت: 17:17
تاریخ انتشار: 1401/06/16
کد خبر: 1895905

فدراسیون باید تکلیف سرمربی تیم امید را مشخص کند

مدیر تیم امید گفت: فدراسیون باید تکلیف سرمربی تیم امید را مشخص کند تا بتوانیم برنامه های خود را به موقع انجام دهیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ فراز فاطمی سرپرست تیم امید در خصوص شایعه حضور اسکوچیچ در تیم امید و وضعیت سرمربی تیم امید گفت: من چیزی در این مورد نشنیده ام اما مشکل اصلی این است که قرارداد مهدوی کیا 17 شهریور به پایان رسیده است. تا به امروز مسابقات فدراسیون و تیم ملی بزرگسالان را داشته ایم. با توجه به اتمام قرارداد سرمربی تیم امید، وی در شهریور ماه اردوی تدارکاتی نداشت و پس از انتصاب سرمربی تیم امید، تمرینات تیم امید را از سر خواهیم گرفت. روز بعدی فیفا که نوامبر است.

وی افزود: بیش از یک سال است که مهدوی کیا برای تیم امید زحمات زیادی کشیده و همه اینها مدیون فدراسیون فوتبال است به همین دلیل فدراسیون باید بررسی های لازم را طبق برنامه های مهدوی کیا انجام دهد و تکلیف آن را مشخص کند. سرمربی تیم امید و مطمئناً با مشخص شدن شرایط تیم ملی امید، تمرینات و اردوها از سر گرفته خواهد شد.

آیا فاطمی در مورد سرمربی تیم امید با تاج صحبت کرد یا خیر؟ وی گفت: تا امروز نتوانستم تاج را ببینم و در این مورد با او صحبت کنم اما همه تلاش می کنیم زمان را تلف نکنیم زیرا بازی های انتخابی المپیک سال آینده از شهریور ماه آغاز می شود.بازیکنان تیم امید را تماشا می کنیم. تیم در لیگ برتر و قطعا سرمربی تیم ملی وقتی مشخص شود همه چیز به شرایط عادی برمی گردد.

سرمربی تیم امید درباره بازی های تدارکاتی تیم امید گفت: در میانه 2 بازی دوستانه با بلاروس هستم چون هزینه بازی ها و محل اقامت تیم ملی با بلاروس هاست اما هزینه تهیه بلیط رفت و برگشت از فدراسیون فوتبال پرداخت شود. بازی های دوستانه با بلاروس در روز فیفا برگزار می شود و این برای ما مشکلی ندارد اما با توجه به اینکه همه بازیکنان را در اختیار داریم، شرایط خیلی خوب است. عده ای می گفتند به خاطر جنگ روسیه و اوکراین شرایط بدی پیش می آید اما اینطور نیست و ما 2 بازی دوستانه در یک فضای ورزشی انجام می دهیم و به ایران برمی گردیم.

دیدگاهتان را بنویسید