از درد طلا گرفتم / از شدت ورم پایم در کفشم جا نمی‌شود

ساعت: 11:21
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۰۸/۱۹
کد خبر: 1783199

در کشتی اول از ناحیه مچ پا آسیب دیدم

قهرمان زیر 23 سال جهان در صربستان گفت: با تمام دردی که داشتم مدال طلا را گرفتم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی، امین میرزازاده قهرمان سنگین وزن زیر 23 سال جهان در خصوص این رقابت ها گفت: رقابت های کشتی زیر 23 سال جهان در سطح بالایی قرار داشت. همه قهرمانان این رده سنی حضور داشتند و من پنج کشتی گیر گرفتم. در دور اول کشتی گیر نروژی را شکست دادم و در دور دوم با کشتی گیر روس مبارزه کردم و در این مبارزه از ناحیه مچ پا آسیب دیدم، اما خوشبختانه با این شرایط توانستم یک کشتی گیر خوب را نشان دهم و شکست دهم.

وی ادامه داد: در دور بعد با کشتی گیر قزاقستانی مبارزه کردم و هر بار که می جنگیدم کم کم فشار روی پایم بیشتر شد و قبل از فینال با حریف ترکیه ای مبارزه کردم و بعد از پیروزی مصدومیتم تشدید شد و به محض اینکه به کادر مربیگری و کادر فنی رسیدند. از نظر فنی با کمپرس یخ، کمی ورم مرا کم کردند.

میرزازاده گفت: روز قبل از فینال، مربیان تمام تلاشم را کردند تا ورم پایم کاهش یابد و بتوانم مبارزه کنم، به دلیل شدت تورم، پایم در کفشم جا نمی شد، اما همه سختی ها را تحمل کردم و در مبارزه نهایی شرکت کرد. از اینکه توانستم کشتی های هوشمند سوار شوم و تحرک زیادی نداشتم متشکرم. مبارزه پنجم را با پیروزی به پایان رساندم.

وی گفت: حریف در فینال کشتی بسیار بزرگ بود. با توجه به مصدومیتم باید با مدیریت بیشتری برنده می شدم که خوشحالم که توانستم به آن برسم. قهرمانی و شادی مردم عزیز ایران ارزش تمام سختی هایی را دارد که تحمل کردم. با تشکر از کادر فنی بزرگسالان و امید. همچنین از مردم عزیز کشورم به ویژه مردم شریف گتوند که همیشه به من لطف داشته و با اشتیاق همراهی می کنند کمال تشکر را دارم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید