ورم؛ دلیل افزایش هزینه خدمات پزشکی

ورم؛  دلیل افزایش هزینه خدمات پزشکی

این نماینده مجلس گفت: ارز در ماه های اخیر گران شده است. تورم نیز باعث افزایش قیمت خدمات درمانی و حقوق پزشکان می شود و حقوق پزشکان و پرستاران در کشورهای همسایه بیشتر از کشور است.

علیرضا پاک فطرت نماینده شیراز در شورای اسلامی با اشاره به عملکرد وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: وزیر بهداشت نسبت به سایر وزرا عملکرد خوبی داشت و از عملکرد وی به ویژه در دوران دوره تاج

وی با اشاره به برخی مشکلات موجود از جمله دارو گفت: برخی از این مشکلات مربوط به محدودیت های بودجه ای، حذف ارز ترجیحی، افزایش قیمت ارز و افزایش قیمت داروها است.

یکی از اعضای کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس تاکید کرد: قیمت ارز در ماه های اخیر افزایش یافته است. تورم نیز باعث افزایش قیمت خدمات درمانی و حقوق پزشکان می شود و حقوق پزشکان و پرستاران در کشورهای همسایه بیشتر از کشور است.

پاک فطرت افزود: یکسری مشکلات وجود دارد که نمی توان آن را به وزیر نسبت داد.

وی با بیان اینکه وزیر بهداشت سخت کار می کند و باید با هماهنگی مجلس و دولت مشکلات موجود برطرف شود، تصریح کرد: دکتر عین اللهی در دوران کرونا و همچنین در طرح داروار خوب عمل کردند اما مشکلات بودجه کشور. باید حل شود..

نماینده شیراز در مجلس با اشاره به طرح استیضاح وزیر بهداشت که در مجلس مطرح شد، گفت: من مخالف استیضاح وزیر هستم زیرا فکر می کنم استیضاح مشکلی را حل نمی کند.

دیدگاهتان را بنویسید